Δημιουργία στρατηγικού σχεδίου για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) «Το χαμόγελο του παιδιού»
Development of a strategic plan for the nonprofit organization (NGO) «The smile of the child»
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Μαμμάση, Αθανασία
Ημερομηνία
2024-04-30Επιβλέπων
Πανάγου, ΒασίλειοςΛέξεις-κλειδιά
ΜΚΟ ; Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις ; Το Χαμόγελο του Παιδιού ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Όραμα ; NGO ; Strategic planningΠερίληψη
Στο σημερινό δυναμικό και ανταγωνιστικό τοπίο, οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις όσον αφορά την εξασφάλιση βιώσιμης χρηματοδότησης και τη μεγιστοποίηση του κοινωνικού τους αντίκτυπου. Αυτή η εργασία παρουσιάζει μια περιεκτική μελέτη περίπτωσης του «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενός διάσημου μη κυβερνητικού οργανισμού (ΜΚΟ) που είναι αφιερωμένος στη βελτίωση της ζωής των μη προνομιούχων παιδιών. Η μελέτη στοχεύει στην ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου που θα ενισχύσει τις προσπάθειες συγκέντρωσης κεφαλαίων του οργανισμού ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσει τον κοινωνικό του αντίκτυπο. Εξετάζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το "Χαμόγελο του Παιδιού" και αναλύοντας επιτυχημένες στρατηγικές που εφαρμόζονται από άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αυτή η εργασία παρέχει έναν οδικό χάρτη για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού στρατηγικού σχεδίου που ευθυγραμμίζει τις δραστηριότητες συγκέντρωσης κεφαλαίων με την αποστολή και τους στόχους του οργανισμού.
Περίληψη
In today's dynamic and competitive landscape, non-profit organizations face many challenges regarding securing sustainable funding and maximizing their social impact. This paper presents a comprehensive case study of "The Smile of the Child," a famous non-governmental organization (NGO) dedicated to improving the lives of underprivileged children. The study aims to develop a strategic plan that will enhance the organization's fundraising efforts while simultaneously increasing its social impact. By examining the challenges faced by "The Smile of the Child" and analyzing successful strategies implemented by other non-profit organizations, this paper provides a roadmap for creating an effective strategic plan that aligns fundraising activities with the mission and goals of the organization.