Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική employer branding: Προσέλκυση και διατήρηση των κατάλληλων εργαζόμενων

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΡαπανάκης, Αντώνιος
dc.date.accessioned2024-06-13T07:37:53Z
dc.date.available2024-06-13T07:37:53Z
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6856
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6691
dc.description.abstractΣτο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο, η προσέλκυση και η διατήρηση κατάλληλου και υψηλής ποιότητας εργατικού δυναμικού είναι μια κρίσιμη πρόκληση για την κάθε επιχείρηση. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η στρατηγική σημασία της επωνυμίας εργοδότη στο πλαίσιο της προσέλκυσης και διατήρησης των κατάλληλων εργαζομένων. Η επωνυμία εργοδότη ή αλλιώς employer branding αναφέρεται στη μοναδική εικόνα και φήμη που καλλιεργεί μια εταιρεία ως εργοδότης, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή τόσο από το υφιστάμενο προσωπικό της όσο και από την αγορά εργασίας εν γένει. Αυτή η εργασία αναλύει τα βασικά στοιχεία του employer brand όπως η προστιθέμενη αξία, η πιστότητα του προσωπικού, η προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζόμενων. Ακόμα, παρατίθενται όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να καταστήσουν επιτυχημένο ένα employer brand. Όμως, δεν σταματά εκεί, γιατί πίσω από κάθε employer brand βρίσκεται μια πολυσύνθετη στρατηγική, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της οποίας μελετώνται σε βάθος. Στην συνέχεια, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, αναλύεται το πλαίσιο που προϋπάρχει αυτής της στρατηγικής και τονίζεται ο κομβικός του ρόλος ως προς την υλοποίησή της. Ακόμα αναλύεται η υψίστης σημασίας συνεισφορά των επαγγελματιών διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων στην διαμόρφωση και την εφαρμογή της προαναφερθείσας στρατηγικής.el
dc.format.extent291el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEmployer brandingel
dc.subjectΠροσέλκυση εργαζομένωνel
dc.subjectΔιατήρηση εργαζομένωνel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subjectHuman resourcesel
dc.titleΣτρατηγική employer branding: Προσέλκυση και διατήρηση των κατάλληλων εργαζόμενωνel
dc.title.alternativeEmployer branding strategy: Attracting and retaining the right employeesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές