dc.contributor.advisor | Γκίκα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Κωνσταντακόπουλος, Ξενοφών | |
dc.date.accessioned | 2024-06-20T11:23:22Z | |
dc.date.available | 2024-06-20T11:23:22Z | |
dc.date.issued | 2024-05-27 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6889 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6724 | |
dc.description.abstract | Η πρόοδος της τεχνολογίας και η ανάγκη ταχύτητας στην καθημερινή συνεννόηση και στις
καθημερινές συναλλαγές έχουν οδηγήσει στην υιοθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων
επικοινωνίας και πληροφόρησης (ICT) από ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις. Οι κάβες
δε θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση. Τα ψηφιακά αυτά συστήματα βρίσκουν εφαρμογή
τόσο σε επίπεδο εμπορίου B2B (Business-to-Business), όσο και σε επίπεδο B2C (Business-to Customer). Ενώ στα B2C κανάλια πώλησης τέτοιες εφαρμογές είναι ενεργές εδώ και πάνω από
μια δεκαετία, στα B2B αποτελούν κάτι σχετικά νέο. Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η
ενδεχόμενη διαφορά στην αποδοχή χρήσης της τεχνολογίας ανάμεσα σε άτομα που διευθύνουν
επιχειρήσεις (B2B) και σε ιδιώτες (B2C). Επίσης, διερευνήθηκε αν το επίπεδο χρήσης
τεχνολογίας επηρεάζει την αποδοχή. Προέκυψε ότι στα κανάλια B2C οι καταναλωτές είναι
περισσότερο συνηθισμένοι στη χρήση, ενώ στα B2B οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη
πρόθεση χρήσης. Επίσης, φαίνεται ότι το επίπεδο χρήσης της τεχνολογίας μπορεί να επηρεάσει
την αποδοχή της τεχνολογίας. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | B2B | el |
dc.subject | Κάβα | el |
dc.subject | UTAUT | el |
dc.subject | Liqueur store | el |
dc.subject | Cava | el |
dc.title | Αποδοχή χρήσης Τεχνολογιών Επικοινωνίας & Πληροφόρησης (ICT) στη Business-to-Business πώληση προϊόντων κάβας | el |
dc.title.alternative | Acceptance of the Use of Information and Communication Technologies (ICT) in the Business-to-Business sale of liquor store products | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kargas, Antonios | |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Τροφίμων | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτών | el |
dc.contributor.master | Επιστήμη Οίνου και Ζύθου | el |
dc.description.abstracttranslated | Advances in technology and the need for quick daily communication and transactions have
led to the adoption of electronic information and communication (ICT) systems by more and
more businesses. Cellars and liquor stores could not be an exception. These electronic
systems are applicable both at the level of B2B (Business-to-Business) and B2C (Business to-Customer) trade. While in the B2C field ICT applications have been active for over a
decade, in the B2B field they are relatively new. In the present work, the possible difference
in the acceptance of use of this technology between people who run businesses (B2B) and
individuals (B2C) was investigated. It was also investigated whether the level of use of
digital applications affects the acceptance and use of ICT. It emerged that B2C businesses are
more accustomed to usage, while B2B businesses are more willing to integrate usage into
their business. Also, it appears that the level of technology use can influence technology
acceptance | el |