Show simple item record

Αποδοχή χρήσης Τεχνολογιών Επικοινωνίας & Πληροφόρησης (ICT) στη Business-to-Business πώληση προϊόντων κάβας

dc.contributor.advisorΓκίκα, Ελένη
dc.contributor.authorΚωνσταντακόπουλος, Ξενοφών
dc.date.accessioned2024-06-20T11:23:22Z
dc.date.available2024-06-20T11:23:22Z
dc.date.issued2024-05-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6889
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6724
dc.description.abstractΗ πρόοδος της τεχνολογίας και η ανάγκη ταχύτητας στην καθημερινή συνεννόηση και στις καθημερινές συναλλαγές έχουν οδηγήσει στην υιοθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων επικοινωνίας και πληροφόρησης (ICT) από ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις. Οι κάβες δε θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση. Τα ψηφιακά αυτά συστήματα βρίσκουν εφαρμογή τόσο σε επίπεδο εμπορίου B2B (Business-to-Business), όσο και σε επίπεδο B2C (Business-to Customer). Ενώ στα B2C κανάλια πώλησης τέτοιες εφαρμογές είναι ενεργές εδώ και πάνω από μια δεκαετία, στα B2B αποτελούν κάτι σχετικά νέο. Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η ενδεχόμενη διαφορά στην αποδοχή χρήσης της τεχνολογίας ανάμεσα σε άτομα που διευθύνουν επιχειρήσεις (B2B) και σε ιδιώτες (B2C). Επίσης, διερευνήθηκε αν το επίπεδο χρήσης τεχνολογίας επηρεάζει την αποδοχή. Προέκυψε ότι στα κανάλια B2C οι καταναλωτές είναι περισσότερο συνηθισμένοι στη χρήση, ενώ στα B2B οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόθεση χρήσης. Επίσης, φαίνεται ότι το επίπεδο χρήσης της τεχνολογίας μπορεί να επηρεάσει την αποδοχή της τεχνολογίας.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectB2Bel
dc.subjectΚάβαel
dc.subjectUTAUTel
dc.subjectLiqueur storeel
dc.subjectCavael
dc.titleΑποδοχή χρήσης Τεχνολογιών Επικοινωνίας & Πληροφόρησης (ICT) στη Business-to-Business πώληση προϊόντων κάβαςel
dc.title.alternativeAcceptance of the Use of Information and Communication Technologies (ICT) in the Business-to-Business sale of liquor store productsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKargas, Antonios
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτώνel
dc.contributor.masterΕπιστήμη Οίνου και Ζύθουel
dc.description.abstracttranslatedAdvances in technology and the need for quick daily communication and transactions have led to the adoption of electronic information and communication (ICT) systems by more and more businesses. Cellars and liquor stores could not be an exception. These electronic systems are applicable both at the level of B2B (Business-to-Business) and B2C (Business to-Customer) trade. While in the B2C field ICT applications have been active for over a decade, in the B2B field they are relatively new. In the present work, the possible difference in the acceptance of use of this technology between people who run businesses (B2B) and individuals (B2C) was investigated. It was also investigated whether the level of use of digital applications affects the acceptance and use of ICT. It emerged that B2C businesses are more accustomed to usage, while B2B businesses are more willing to integrate usage into their business. Also, it appears that the level of technology use can influence technology acceptanceel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές