Show simple item record

Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση

dc.contributor.advisorPANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΜποχώρης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2024-06-25T14:41:33Z
dc.date.available2024-06-25T14:41:33Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6902
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6737
dc.description.abstractΗ έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε από την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών, οι οποίες έφεραν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα διατίθενται στην αγορά, διανέμονται και καταναλώνονται. Αυτή η μελέτη παρέχει μια λεπτομερή εξέταση των διαφόρων διαστάσεων μέσω των οποίων το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεταμορφώσει το τοπίο της αγοράς προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των στρατηγικών μάρκετινγκ, της ανάπτυξης προϊόντων, των καναλιών διανομής και της συνολικής ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Αναλύοντας υπάρχουσα βιβλιογραφία, μελέτες περιπτώσεων και εμπειρικά στοιχεία, αυτή η έρευνα στοχεύει να ρίξει φως στα πλεονεκτήματα, τις προκλήσεις και τις μελλοντικές προοπτικές αξιοποίησης της δύναμης του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιτυχία στην αγορά προϊόντων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε πως τις τελευταίες δεκαετίες, η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης έχουν θεμελιώσει ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΑγορά προϊόντωνel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΑνάπτυξη προϊόντωνel
dc.subjectΚανάλια διανομήςel
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταel
dc.subjectΠροκλήσειςel
dc.subjectΜελλοντικές τάσειςel
dc.subjectInternetel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectProduct marketel
dc.subjectConsumer behaviorel
dc.subjectMarketing strategyel
dc.subjectProduct developmentel
dc.subjectDistribution channelsel
dc.subjectCompetitivenessel
dc.subjectChallengesel
dc.subjectFuture trendsel
dc.titleΟ αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυσηel
dc.title.alternativeThe impact of the Internet and social media on product marketing: A comprehensive analysisel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΤσιλίκης, Στυλιανός
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThis paper explores the profound influence of the internet and social media on the product market. Over the past few decades, the advent and widespread adoption of the internet and social media platforms have revolutionized the way businesses operate and interact with consumers. This study provides a detailed examination of the various dimensions through which the internet and social media have transformed the product market landscape, including consumer behavior, marketing strategies, product development, distribution channels, and the overall competitiveness of businesses. By analyzing existing literature, case studies, and empirical evidence, this research aims to shed light on the advantages, challenges, and future prospects of leveraging the power of the internet and social media for product market success.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές