Ο βαθμός ικανοποίησης των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ από τη χρήση του υφιστάμενου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (ΟΠΣ). Μελέτη περίπτωσης: τα τμήματα συντάξεων του e-ΕΦΚΑ στο Ν. Αττικής
The degree of satisfaction of e-EFKA employees from the use of the existing integrated information system (OPS). Case study: the pension departments of e-EFKA in the prefecture of Attica
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Χρας, Λουκάς
Ημερομηνία
2021-05-27Επιβλέπων
Αλεξόπουλος, ΑνδρέαςΛέξεις-κλειδιά
Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας ; ΤΠΕ ; Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα ; Πληροφοριακά συστήματα ; e-ΕΦΚΑ ; Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης ; Μέθοδοι αξιολόγησης πληροφοριακών συστημάτωνΠερίληψη
Οι αλλαγές που παρατηρούνται τις τελευταίες δεκαετίες στις τεχνολογίες των πληροφοριών και επικοινωνιών ήταν αναπόφευκτο να μην επηρεάσουν και το δημόσιο τομέα. Στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, οι μελέτες στις οποίες αξιολογείται ένα πληροφοριακό σύστημα από τους υπαλλήλους ως χρήστες του συστήματος αυτού είναι περιορισμένες. Για το λόγο αυτό, προκειμένου να ερευνηθεί η συγκεκριμένη οπτική, αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης από τη χρήση του υφιστάμενου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (ΟΠΣ), των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ που εργάζονται στα τμήματα συντάξεων στο Ν. Αττικής. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκαν μέθοδοι και τεχνικές τόσο της περιγραφικής όσο και της επαγωγικής στατιστικής. Συμπερασματικά, επιβεβαιώθηκαν στο σύνολο τους οι ερευνητικές υποθέσεις καθόσον διαπιστώθηκε ότι ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης των χρηστών από το υφιστάμενο ΟΠΣ στον e-ΕΦΚΑ εξαρτάται άμεσα από το βαθμό ικανοποίησης που λαμβάνουν οι χρήστες από τις επιμέρους ανεξάρτητες μεταβλητές του προτεινόμενου συνδυαστικού μοντέλου αξιολόγησης.
Περίληψη
The changes observed in the last decades in the information and communication technologies have inevitably affected the public sector as well. In the existing literature, studies in which an information system is evaluated by employees as users of that system are limited. For this reason, in order to investigate the specific perspective, the object of this study was to investigate the degree of satisfaction with the use of the existing integrated information system (OPS) of e-EFKA employees working in the pension departments in the Prefecture of Attica. The quantitative method was chosen in order to conduct the research and the research tool used was the structured questionnaire. Methods and techniques of both descriptive and inductive statistics were used to analyze the results. In conclusion, the research hypotheses were confirmed in their entirety as it was found that the overall degree of user satisfaction with the existing OPS in e-EFKA depends directly on the degree of satisfaction that users receive from the individual independent variables of the proposed combined evaluation model.