Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και ιστοσελίδας για την μεταπώληση και την ενημέρωση της «Ηθικής Μόδας»
Creation of corporate identity and website for the resale and promotion of Ethical Fashion
Λέξεις-κλειδιά
Μόδα ; Ηθική Μόδα ; Fast Fashion ; Ethical Fashion ; Branding ; Logo design ; Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας ; Website ; Eshop ; Μεταπώληση ρούχωνΠερίληψη
Τι θεωρείται λοιπόν ηθική; Αυτή η έννοια μοιάζει να είναι ευμετάβλητη και προσωπική, χρησιμοποιούμενη τα τελευταία χρόνια ακόμα και για να περιγράψει τις τάσεις της μόδας. Σήμερα, τα ρούχα δεν πρέπει να επιλέγονται μόνο με βάση την αισθητική ή την τιμή, αλλά και σύμφωνα με την ηθική των εταιρειών που τα παράγουν. Πόσο ηθικό είναι ένα άτομο που βοηθάει ένα παιδί στον δρόμο, αλλά αγοράζει ρούχα από εταιρείες γρήγορης μόδας που εκμεταλλεύονται παιδιά σε φτωχές χώρες; Πόσο ηθική είναι μια εταιρεία που προβάλλει μερικώς την ηθική και την οικολογική συνείδηση;
Αυτή η σκέψη οδήγησε στη δημιουργία του brand "Mirror", που αποτελεί το θέμα αυτής της πτυχιακής εργασίας. Το brand στοχεύει να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για ηθική και οικολογική μόδα. Μέσω αυτής της πλατφόρμας, προσφέρονται στους χρήστες διάφορες δυνατότητες, όπως μεταπώληση, ανακύκλωση, ενημέρωση και επικοινωνία με άλλους χρήστες. Απευθύνεται σε άτομα ηλικίας 20 έως 40 ετών και έχει ως στόχο να διευκολύνει τη διαδικασία μεταπώλησης και ανακύκλωσης ρούχων, καθώς και να αλλάξει την καταναλωτική νοοτροπία.
Περίληψη
What is considered ethical then? This concept seems to be flexible and personal, used in recent years even to describe fashion trends. Today, clothes should not be chosen only based on aesthetics or price, but also according to the ethics of the companies that produce them. How ethical is a person who helps a child on the street but buys clothes from fast fashion companies that exploit children in poor countries? How ethical is a brand that partially promotes ethical and ecological awareness?
This thought led to the creation of the brand "Mirror," which is the subject of this thesis. The brand aims to meet the growing demand for ethical and ecological fashion. Through this platform, various possibilities are offered to users, such as resale, recycling, information, and communication with other users. It is aimed at individuals aged 20 to 40 years and aims to facilitate the process of reselling and recycling clothes, as well as to change consumer mentality.