Show simple item record

Εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ των πρωτότυπων σκευασμάτων VS των γενοσήμων στο φαρμακευτικό κλάδο

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΜεϊντάνης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-07-04T10:23:22Z
dc.date.available2024-07-04T10:23:22Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6945
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6780
dc.description.abstractΈνα γενόσημο φάρμακο είναι πανομοιότυπο με ένα φάρμακο με εμπορικό σήμα όμως συχνά εμφανίζουν διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα περιφερειακά τους χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη βιοδιαθεσιμότητα τους. Οι φαρμακοβιομηχανίες επενδύουν σημαντικούς οικονομικούς πόρους στο Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων γενικότερα καθώς και στον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης των φαρμάκων τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η καταγραφή, αποτύπωση και εκτίμηση των στάσεων, απόψεων και αντιλήψεων εργαζομένων σε φαρμακοβιομηχανίες στην Ελλάδα αναφορικά με την επίδραση, τη σημαντικότητα και τις προοπτικές του Μάρκετινγκ γενοσήμων έναντι των πρωτοτύπων φαρμάκων. Μεθοδολογία Έρευνας: Στην ποσοτική έρευνα που διεξήχθη συμμετείχε ένα δείγμα 40 ατόμων μέσω δειγματοληψίας ευκολίας, οι οποίοι διαμένουν στην Ελληνική επικράτεια. Ευρήματα:Οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν διαφορετικό μάρκετινγκ για τα γενόσημα και για τα πρωτότυπα φάρμακα, με το μάρκετινγκ να προσφέρει σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό γενικότερα. Το μάρκετινγκ βοηθάει στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του οργανισμού, στη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στη δημιουργία της ζήτησης για συγκεκριμένη επωνυμία σκευασμάτων. Βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει είναι το είδος επικοινωνιακού μηνύματος/μηνύματος προβολής, η εκπαίδευση των συνεργατών για τα σκευάσματα και η εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρείας για τα σκευάσματα. Η παγκόσμια υγειονομική κρίση άσκησε σημαντικές επιδράσεις στην στρατηγική μάρκετινγκ των φαρμακοβιομηχανιών και αποτέλεσε μια πολύ σημαντική ευκαιρία για τη δημιουργία και παραγωγή νέων προϊόντων και φαρμακευτικών σκευασμάτων από τις φαρμακοβιομηχανίες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα είχε η διερεύνηση της ενσωμάτωσης τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης και η υιοθέτηση συστημάτων Φυσικής Επεξεργασίας Γλώσσας (Natural Processing Language) για την καλύτερη σκιαγράφηση των αναγκών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή με γνώμονα την αποτελεσματικότερη υιοθέτηση και εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκel
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΦαρμακευτικός κλάδοςel
dc.subjectΓενόσημα φάμακαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΠρωτότυπα φάρμακαel
dc.titleΕφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ των πρωτότυπων σκευασμάτων VS των γενοσήμων στο φαρμακευτικό κλάδοel
dc.title.alternativeImplementation of marketing strategies of original formulations versus generics in the pharmaceutical industryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedA generic drug is identical to a brand-name drug but often has differences in peripheral characteristics that do not affect bioavailability. Pharmaceutical companies invest significant financial resources in the Marketing of pharmaceutical products in general as well as in the field of Research & Development of their drugs. The purpose of essay was to record, capture and assess the attitudes, opinions and perceptions of employees in pharmaceutical industries in Greece regarding the effect, importance and prospects of the marketing of generics versus original drugs. A sample of 40 individuals residing in the Greek territory participated in the quantitative research through convenience sampling. Companies market generics and brand-name drugs differently, with marketing providing significant benefits to the organization as a whole. Marketing helps to improve the competitiveness of the organization, improve brand awareness and create demand for specific brand of formulations. Key challenges to address are the type of communication/promotional message, partner training on the formulations and company staff training on the formulations. The global health crisis has had significant effects on the marketing strategy of pharmaceutical companies and has been a very important opportunity for the creation and production of new products and pharmaceutical preparations by pharmaceutical companies. Of particular interest would be the investigation of the integration of Artificial Intelligence technologies and the adoption of Natural Language Processing systems to better outline the needs and behavior of the consumer with a view to the more effective adoption and implementation of marketing strategies.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές