Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση στην Ελλάδα και ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού

dc.contributor.advisorΤράπαλη, Μαρία
dc.contributor.authorΠαπαζήση, Νικολέτα
dc.date.accessioned2024-07-10T08:08:06Z
dc.date.available2024-07-10T08:08:06Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6987
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6822
dc.description.abstractπαρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη βιβλιογραφική μελέτη και την ανάδειξη του πολυδιάστατου επαγγελματικού ρόλου του κοινωνικού λειτουργού στο πλαίσιο υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο υπάρχοντες φορείς ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης στο Ελληνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Η επιλογή του θέματος αναδύθηκε από την προσωπική εμπειρία και το εσωτερικό κίνητρο για την ανάδειξη της σημασίας του ρόλου της κοινωνικής εργασίας στην εκπαίδευση των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η μελέτη πραγματοποιήθηκε με την άντληση πληροφοριών κυρίως από βιβλία, άρθρα, έρευνες και νόμους, τα οποία παρατίθενται στις αναφορές. Οι στόχοι της εργασίας εκπληρώθηκαν μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και τη συλλογή πληροφοριών σχετικών με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και τον προσδιορισμό της κοινωνικής εργασίας ως επάγγελμα στο πλαίσιο άσκησής της στα ειδικά και γενικά σχολεία. Από τη βιβλιογραφική επισκόπηση προέκυψε πως η συμβολή του κοινωνικού λειτουργού στην ειδική αγωγή εκπαίδευση είναι ουσιαστικής σημασίας, καθώς εστιάζει τόσο στην υποστήριξη των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όσο και των γονέων τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας παρεμβάσεις με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη και εξέλιξη των μαθητών/τριών, βελτιώνοντας την επικοινωνία μεταξύ γονέων-σχολείου και ενθαρρύνοντας την ενεργή εμπλοκή τους, όσον αφορά την υποστήριξη των παιδιών, γεφυρώνοντας τη σχέση μεταξύ σχολείου-οικογένειας.el
dc.format.extent43el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑναπηρίαel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΚοινωνική εργασίαel
dc.titleΗ ειδική αγωγή και εκπαίδευση στην Ελλάδα και ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργούel
dc.title.alternativeSpecial Education in Greece and the role of the social workerel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis aims to study and highlight the multifaceted role of the social worker in the context of the profession in supporting students with disabilities and / or special educational in Greek schools. The choice of the topic emerged from personal experience and internal motivation to highlight the importance of the role of social work in the education of students with disabilities and/or special educational needs and the study was carried out by drawing information mainly from books, articles, research and laws, which are listed in the references. The objectives of the study were fulfilled through literature review and collection of information related to special education and social work as a profession in the context of its practice in special and general schools. The literature review revealed that the role of the social worker in special education is essential as it focuses on supporting both children with disabilities and/or special educational needs and their parents, designing and implementing interventions aimed at the all-round development and growth of students, improving parent-school communication and encouraging their active involvement in terms of supporting the child, by being the link between school and family.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές