dc.contributor.advisor | Μουντρίδου, Μαρία | |
dc.contributor.advisor | Σταυροπούλου, Αρετή | |
dc.contributor.author | Μέγκου, Σωτηρία | |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T08:43:18Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T08:43:18Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6993 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6827 | |
dc.description.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, των τρόπων διδασκαλίας της, καθώς επίσης και την αξιοποίησή της ως εργαλείο για τη διδασκαλία και τη μάθηση στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (0- 4 ετών). Στη σύγχρονη εποχή, τα βρέφη και τα νήπια έρχονται σε καθημερινή επαφή με εφαρμο-γές ή με συσκευές Τεχνητής Νοημοσύνης. Ωστόσο, οι αυξημένες αναπτυξιακές ανάγκες των παι-διών αυτής της ηλικιακής περιόδου, επιτάσσουν την πολύ προσεκτική χρήση των μέσων αυτών, και παράλληλα την αξιολόγηση και την κρίση για την καταλληλότητά τους σε αυτές τις πολύ μικρές ηλικίες. Κάποιες εφαρμογές και ιστότοποι που έχουν δημιουργηθεί και έχουν εστιάσει στην Πρώ-ιμη Παιδική Ηλικία, εγείρουν πληθώρα ερωτημάτων για τις εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δυνα-τότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject | Παιδικός σταθμός | el |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.subject | Πρώιμη παιδική ηλικία | el |
dc.title | Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή | el |
dc.title.alternative | Artificial Intelligence and Preschool Education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μουντρίδου, Μαρία | |
dc.contributor.committee | Σταυροπούλου, Αρετή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis, entitled: Artificial Intelligence and Preschool Education, has as its subject, the examina-tion of the appropriateness of the introduction of Artificial Intelligence in the program of preschool educational structures, the ways of teaching it, as well as its utilization as a tool for teaching and learning in Early Childhood (0-4 years). In modern times, babies and toddlers come into daily contact with applications or with Artificial Intelligence devices. However, the increased developmental needs of children of this age period require the very careful use of these means, and at the same time the evaluation and judgment of their suitability at these very young ages. Some apps and web-sites that have been created and focused on Early Childhood, raise a lot of questions about the edu-cational and entertainment potential of Artificial Intelligence. | el |