dc.contributor.advisor | Fountzoula, Christine | |
dc.contributor.author | Σταματάκη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T08:47:47Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T08:47:47Z | |
dc.date.issued | 2024-06-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6994 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6828 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τη σημασία της συνεχούς έρευνας στον τομέα της κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ο κεντρικός στόχος είναι να αναδειχθούν οι προκλήσεις, οι ανάγκες και οι ευκαιρίες σε αυτόν τον τομέα, καθώς και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα των πολιτικών και των προγραμμάτων που υιοθετούνται. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κοινωνική ένταξη | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.title | Πολιτικές κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μια προσέγγιση στην Ευρωπαϊκή πραγματικότητα | el |
dc.title.alternative | Social and educational integration policies of students with special educational needs: an approach to the European reality | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis seeks to explore the importance of ongoing research in the field of social and educational inclusion of students with special educational needs. The central aim is to highlight the challenges, needs and opportunities in this area, as well as to evaluate the effectiveness of the policies and programs adopted. | el |