Show simple item record

Πολιτικές κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μια προσέγγιση στην Ευρωπαϊκή πραγματικότητα

dc.contributor.advisorFountzoula, Christine
dc.contributor.authorΣταματάκη, Ελένη
dc.date.accessioned2024-07-10T08:47:47Z
dc.date.available2024-07-10T08:47:47Z
dc.date.issued2024-06-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6994
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6828
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τη σημασία της συνεχούς έρευνας στον τομέα της κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ο κεντρικός στόχος είναι να αναδειχθούν οι προκλήσεις, οι ανάγκες και οι ευκαιρίες σε αυτόν τον τομέα, καθώς και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα των πολιτικών και των προγραμμάτων που υιοθετούνται.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚοινωνική ένταξηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕιδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.titleΠολιτικές κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μια προσέγγιση στην Ευρωπαϊκή πραγματικότηταel
dc.title.alternativeSocial and educational integration policies of students with special educational needs: an approach to the European realityel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis seeks to explore the importance of ongoing research in the field of social and educational inclusion of students with special educational needs. The central aim is to highlight the challenges, needs and opportunities in this area, as well as to evaluate the effectiveness of the policies and programs adopted.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές