Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση και αναζήτηση στον <<κακό>> ήρωα των Σύγχρονων Παραμυθιών. Δημιουργία ψηφιακού παραμυθιού

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΡισμάνη, Αντιγόνη
dc.date.accessioned2024-07-10T08:50:45Z
dc.date.available2024-07-10T08:50:45Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6995
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6829
dc.description.abstractΕισαγωγή: Με το πέρασμα των χρόνων όπως έχει παρατηρηθεί η τεχνολογία έχει μπει στις ζωές όλων και έχει επηρεάσει πολλούς τομείς. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα σε όλες τις βαθμίδες (Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, Τριτοβάθμια),η χρήση των νέων τεχνολογιών είναι πολύ σημαντική, ενώ η οργάνωση του διδακτικού σχεδιασμού γίνεται με τη βοήθεια των ΤΠΕ. Όσον αφορά την προσχολική αγωγή έχουν πραγματοποιηθεί σε πολλούς τομείς αλλαγές. Ένας από αυτούς είναι η αφήγηση. Πιο συγκεκριμένα η αφήγηση του παραμυθιού στην προσχολική ηλικία ήταν, είναι και θα είναι μια διασκεδαστική και εποικοδομητική δραστηριότητα για τα παιδιά. Ο εκπαιδευτικός την ώρα της αφήγησης των παραμυθιών διδάσκει και μεταφέρει νοήματα με έναν τρόπο που δεν κουράζει τα παιδιά. Ωστόσο με την αρωγή των νέων τεχνολογιών ο εκπαιδευτικός δύναται να μετατρέψει την αφήγηση σε ψηφιακή. Η ένταξη της ψηφιακής αφήγησης στην προσχολική ηλικία ενθουσιάζει τους μικρούς μας μαθητές, καθώς αντικρίζουν έναν κόσμο μαγικό. Έρχονται σε επαφή με την ψηφιακή εικόνα και παράλληλα πειραματίζονται και μπορούν να δημιουργήσουν μια δικιά τους ιστορία. Επίσης εξοικειώνονται με τον Η/Υ και τα εξαρτήματά του.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣύγχρονο παραμύθιel
dc.subjectΚακόςel
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηel
dc.titleΔιερεύνηση και αναζήτηση στον <<κακό>> ήρωα των Σύγχρονων Παραμυθιών. Δημιουργία ψηφιακού παραμυθιούel
dc.title.alternativeInvestigation and search for the <<bad>> hero of Contemporary Fairytales. Creation of a digital fairytaleel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαράμηνας, Ιγνάτιος
dc.contributor.committeeΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction:Over the years as it has been observed technology has entered everyone's lives and has affected many areas. One of them is education. More specifically at all levels (Primary, Secondary, Tertiary), the use of new technologies is very important, while the organiza-tion of teaching planning is now done with the help of ICT. As far as preschool education is concerned, changes have taken place in many areas. One of them is storytelling. More specifically, storytelling in preschool was, is and will be a fun and constructive activity for children. During the storytelling, the teacher teaches and conveys meaning in a way that does not tire the children. However, with the help of new technologies, the teacher can turn the narration into a digital one. The inclusion of digital storytelling in preschool excites our young students as they experi-ence a world of magic. They come into contact with the digital image and at the same time experiment and can create their own story. They also familiarize themselves with the PC and its components.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές