dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Ρισμάνη, Αντιγόνη | |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T08:50:45Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T08:50:45Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6995 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6829 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Με το πέρασμα των χρόνων όπως έχει παρατηρηθεί η τεχνολογία έχει μπει στις ζωές όλων και έχει επηρεάσει πολλούς τομείς. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα σε όλες τις βαθμίδες (Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, Τριτοβάθμια),η χρήση των νέων τεχνολογιών είναι πολύ σημαντική, ενώ η οργάνωση του διδακτικού σχεδιασμού γίνεται με τη βοήθεια των ΤΠΕ. Όσον αφορά την προσχολική αγωγή έχουν πραγματοποιηθεί σε πολλούς τομείς αλλαγές. Ένας από αυτούς είναι η αφήγηση. Πιο συγκεκριμένα η αφήγηση του παραμυθιού στην προσχολική ηλικία ήταν, είναι και θα είναι μια διασκεδαστική και εποικοδομητική δραστηριότητα για τα παιδιά. Ο εκπαιδευτικός την ώρα της αφήγησης των παραμυθιών διδάσκει και μεταφέρει νοήματα με έναν τρόπο που δεν κουράζει τα παιδιά. Ωστόσο με την αρωγή των νέων τεχνολογιών ο εκπαιδευτικός δύναται να μετατρέψει την αφήγηση σε ψηφιακή.
Η ένταξη της ψηφιακής αφήγησης στην προσχολική ηλικία ενθουσιάζει τους μικρούς μας μαθητές, καθώς αντικρίζουν έναν κόσμο μαγικό. Έρχονται σε επαφή με την ψηφιακή εικόνα και παράλληλα πειραματίζονται και μπορούν να δημιουργήσουν μια δικιά τους ιστορία. Επίσης εξοικειώνονται με τον Η/Υ και τα εξαρτήματά του. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Σύγχρονο παραμύθι | el |
dc.subject | Κακός | el |
dc.subject | Ψηφιακή αφήγηση | el |
dc.title | Διερεύνηση και αναζήτηση στον <<κακό>> ήρωα των Σύγχρονων Παραμυθιών. Δημιουργία ψηφιακού παραμυθιού | el |
dc.title.alternative | Investigation and search for the <<bad>> hero of Contemporary Fairytales. Creation of a digital fairytale | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καράμηνας, Ιγνάτιος | |
dc.contributor.committee | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction:Over the years as it has been observed technology has entered everyone's lives and has affected many areas. One of them is education. More specifically at all levels (Primary, Secondary, Tertiary), the use of new technologies is very important, while the organiza-tion of teaching planning is now done with the help of ICT.
As far as preschool education is concerned, changes have taken place in many areas. One of them is storytelling. More specifically, storytelling in preschool was, is and will be a fun and constructive activity for children. During the storytelling, the teacher teaches and conveys meaning in a way that does not tire the children. However, with the help of new technologies, the teacher can turn the narration into a digital one.
The inclusion of digital storytelling in preschool excites our young students as they experi-ence a world of magic. They come into contact with the digital image and at the same time experiment and can create their own story. They also familiarize themselves with the PC and its components. | el |