dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Καλογιάννη, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-11T10:46:44Z | |
dc.date.available | 2024-07-11T10:46:44Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7009 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6843 | |
dc.description.abstract | Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει βαθιά την παγκόσμια κοινωνία, αλλάζοντας σημαντικά την καθημερινότητα και τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο. Ως συνέχεια της επιδημίας το 2019, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε παγκόσμιο επίπεδο εφάρμοσαν ταχείες μεταβάσεις στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για να μετριάσουν την εξάπλωση του ιού. Η μετάβαση αυτή περιελάμβανε μεθόδους όπως επικοινωνία μέσω υπολογιστή, ζωντανές συνεδρίες ήχου/βίντεο, διανομή έντυπου υλικού και γραπτή ανατροφοδότηση στις εργασίες. Η παρούσα διπλωματική εργασία χρησιμοποιεί τη μέθοδο της συστηματικής ανασκόπησης πρωτογενών μελετών για να διερευνήσει τις συγκεκριμένες προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη μετάβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση εν μέσω της πανδημίας. Εξετάζει τις πιθανές ευκαιρίες για εκπαιδευτική καινοτομία που προσφέρει η ψηφιακή μάθηση, η οποία θα μπορούσε να ωφελήσει ιδιαίτερα αυτούς τους μαθητές. Επιπλέον, η έρευνα αποσκοπεί στον εντοπισμό στρατηγικών για τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης ώστε να ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, εξασφαλίζοντας δίκαια εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Η συστηματική ανασκόπηση ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές PRISMA, και περιλαμβάνει μελέτες που δημοσιεύθηκαν μεταξύ 2015 και 2023. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον κρίσιμο ρόλο των εκπαιδευτικών και των οικογενειών στην υποστήριξη της εκπαιδευτικής επιτυχίας των μαθητών με δυσκολίες. Η μετάβαση στη διαδικτυακή μάθηση ανέδειξε την ανάγκη για στοχευμένη κατάρτιση ώστε να ενισχυθεί η εμπλοκή με τα ψηφιακά εργαλεία μάθησης. Η αποτελεσματική συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη για την υποστήριξη της μάθησης των μαθητών και τη δημιουργία ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς που προάγει τη συμμετοχή και την επιτυχία. Η αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι η εκπαιδευτική διαδικασία παραμένει αποτελεσματική και χωρίς αποκλεισμούς, ιδίως σε περιόδους κρίσης. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.subject | Πανδημία | el |
dc.subject | Εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.title | Διερεύνηση της ψηφιακής μάθησης για τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες κατά τη περίοδο της πανδημίας Covid-19 | el |
dc.title.alternative | Exploring digital learning for children with specific learning disabilities during the Covid-19 pandemic | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σοπίδου, Βαρβάρα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The COVID-19 pandemic has had a profound impact on global society, significantly changing everyday life and education systems around the world. As a follow-up to the epidemic in 2019, educational institutions worldwide have implemented rapid transitions to distance education to mitigate the spread of the virus. This transition included methods such as computer-based communication, live audio/video sessions, distribution of printed materials and written feedback on assignments. This thesis uses a systematic review of primary studies to explore the specific challenges faced by students with learning disabilities in transitioning to digital education in the midst of the pandemic. It explores potential opportunities for educational innovation offered by digital learning that could particularly benefit these students. In addition, the research aims to identify strategies for optimising digital learning environments to meet the different needs of students with learning disabilities, ensuring equitable educational outcomes. The systematic review follows PRISMA guidelines, and includes studies published between 2015 and 2023. The findings highlight the critical role of teachers and families in supporting the educational success of students with disabilities. The transition to online learning has highlighted the need for targeted training to enhance engagement with digital learning tools. Effective collaboration between parents and teachers is essential to support student learning and create an inclusive online environment that promotes participation and success. Addressing these challenges is vital to ensure that the educational process remains effective and inclusive, especially in times of crisis. | el |