dc.contributor.advisor | Τράπαλη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Πάνου, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T08:27:47Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T08:27:47Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7031 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6865 | |
dc.description.abstract | Η εγκεφαλική παράλυση είναι μια πάθηση η οποία αποτελεί την κύρια αιτία παιδικής αναπηρίας και επηρεάζει την δραστηριότητα του ατόμου και την ψυχοσωματική λειτουργία του. Στην προσπάθεια προαγωγής ενός πιο συμπεριληπτικού περιβάλλοντος για τα παιδιά με εγκεφαλική παράλυση έρχεται να προστεθεί η σχολική φυσικοθεραπεία. Οι σχολικοί φυσικοθεραπευτές παρέχονται σε παιδιά με αναπηρίες, με σκοπό να υποστηρίξουν τους μαθητές, να προωθήσουν την λειτουργικότητά τους και την ανεξαρτησία τους στο σχολείο και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους. Με την βοήθεια των εργαλείων αναζήτησης Pubmed, Google Scholar, Academia και PEDro πραγματοποιήθηκε έρευνα και επιλογή μελετών οι οποίες περιγράφουν την συνεισφορά της εφαρμογής προγραμμάτων φυσικοθεραπείας στο σχολείο, σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση. Ο ρόλος του φυσικοθεραπευτή είναι να διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο, ώστε το παιδί να μπορεί να κινείται με ασφάλεια και με την βοήθεια προσαρμοστικών εξοπλισμών τα παιδιά να ενισχυθούν στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Τα προγράμματα τα οποία εφαρμόζονται οφείλουν να είναι εξατομικευμένα και σχεδιασμένα με τρόπο τέτοιο, που να καλύπτουν στοχευμένα τις ανάγκες του κάθε παιδιού βελτιώνοντας την κινητικότητα, την ισορροπία, την δύναμη και την συνολική ικανότητα και λειτουργικότητα του παιδιού. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει προγράμματα φυσικοθεραπείας που έχουν εφαρμοστεί σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση από σχολικούς φυσικοθεραπευτές και η αποτελεσματικότητα αυτών. | el |
dc.format.extent | 37 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αναπηρία | el |
dc.subject | Εγκεφαλική παράλυση | el |
dc.subject | Φυσικοθεραπεία | el |
dc.subject | Σχολικός φυσικοθεραπευτής | el |
dc.title | Φυσικοθεραπεία σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση στο σχολείο | el |
dc.title.alternative | Physical Therapy for children with cerebral palsy at school | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σοπίδου, Βαρβάρα | |
dc.contributor.committee | Kounenou, Kalliopi | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Cerebral palsy is a condition that constitutes the leading cause of childhood disability and affects an individual's activity and psychosomatic function. In the effort to promote a more inclusive environment for children with cerebral palsy, school-based physical therapy plays a crucial role. School physical therapists can provide the opportunity to children with disabilities to support students, enhance their functionality and independence at school, and improve their quality of life. Research and selection of studies describing the contribution of physical therapy programs implemented in schools for children with cerebral palsy were conducted using search tools such as PubMed, Google Scholar, Academia, and PEDro. The role of the physical therapist is to
create an environment where the child can move safely and, with the help of adaptive equipment, support the children in their daily activities. The programs implemented must be individualized and designed in such a way as to specifically address the needs of each child, improving their mobility, balance, strength, and overall capability and functionality. This paper presents physical therapy programs applied to children with cerebral palsy by school physical therapists and their effectiveness. | el |