dc.contributor.advisor | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.author | Καλαγιάκου, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T06:58:55Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T06:58:55Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7040 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6874 | |
dc.description.abstract | Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι είναι ένα είδος παιχνιδιού που περιλαμβάνει τη δυνατότητα
τραυματισμού, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί συγκίνηση και ενθουσιασμό στα παιδιά. Σε
αυτή την κατηγορία παιχνιδιού περιλαμβάνεται το σκαρφάλωμα σε δέντρα, το πήδημα
από υψώματα, η ισορροπία σε σκοινιά ή βράχους, η χρήση επικίνδυνων εργαλείων, η
ταχύτητα σε ποδήλατο ή πατίνι και άλλα.
Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι μπορεί να φαίνεται επικίνδυνο για τους γονείς, αλλά έχει πολλά
οφέλη για την ανάπτυξη των παιδιών. Αποτελεί μέσο μάθησης, προώθησης της κινητικής
ανάπτυξης, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και
εκμάθηση των ορίων κ.α. Η αποφυγή του ρίσκου και η έλλειψη ευκαιριών για ριψοκίνδυνο
παιχνίδι έχει σημαντικούς κίνδυνους για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών. Στην παρούσα
διπλωματική εργασία αυτή, μέσω της μεθόδου της βιβλιογραφικής ανασκόπησης,
εξετάζονται οι κατηγορίες του ριψοκίνδυνου παιχνιδιού, η σημασία του, οι λόγοι για τη
μείωση του ρίσκου στην καθημερινότητα των παιδιών και η δυνατότητα εξισορρόπησης
της ασφάλειας με τα αναπτυξιακά κατάλληλα ρίσκα για την ηλικία. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Ριψοκίνδυνο παιχνίδι | el |
dc.subject | Πλεόνασμα ασφαλείας | el |
dc.subject | Διαταραχή έλλειψης ρίσκου | el |
dc.title | Ριψοκίνδυνο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία | el |
dc.title.alternative | Risky play in early childhood | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σιδηροπούλου, Μαρέττα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Risky play is the kind of play that includes the danger of injury, while it causes excitement
and enthusiasm to kids. This category of play includes climbing trees, jumping fromheights,
balance in ropes or rocks, using dangerous tools, running on bikes or skates.
Risky play may appear dangerous to parents, but has many benefits for the children’s
development. Risky play is a mean of learning, promotion of motor skills, development of
social relationships, boost of self-confidence, learning boundaries e.t.c. In this thesis
through literature reference, the categories of risky play are examined, so is the importance
or risky play, the reasons for the decrease of risk in children’s everyday life and the
opportunity to balance security with developmentally available risks for their age. | el |