Show simple item record

Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία

dc.contributor.advisorΜουσένα, Ελένη
dc.contributor.authorΡάντη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2024-07-15T07:27:42Z
dc.date.available2024-07-15T07:27:42Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7046
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6880
dc.description.abstractΗ παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της παιδαγωγικής και στην εξέλιξη της γλωσσικής ικανότητας των παιδιών. Η επιλεκτική αλαλία αναφέρεται στην τάση ορισμένων παιδιών να επικοινωνούν με λιγότερα λόγια, να παρουσιάζουν δυσκολίες στην έκφραση των σκέψεων τους ή να προτιμούν να μην εκφράζονται πλήρως σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να κατανοούν τους λόγους πίσω από την επιλεκτική αλαλία και να αναγνωρίζουν ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και μπορεί να έχει διαφορετικούς λόγους για να μην επικοινωνεί πλήρως. Με την κατάλληλη παιδαγωγική διαχείριση εκ μέρους των εκπαιδευτικών μπορεί να βοηθηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να αισθανθούν πιο άνετα στο να επικοινωνούν με το περιβάλλον τους.el
dc.format.extent40el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟμιλίαel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΆγχοςel
dc.subjectΣτρατηγικέςel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.titleΗ παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
dc.title.alternativeThe pedagogical management of selective mutism in early childhoodel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSIDIROPOULOU, MARIA
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe pedagogical management of selective mutism in early childhood is an important topic in the field of pedagogy and in the development of children's language ability. Selective mutism refers to the tendency of some children to communicate with fewer words, have difficulty expressing their thoughts, or prefer not to express themselves fully in certain situations. It is important that educators understand the reasons behind selective mutism and recognize that each child is unique and may have different reasons for not fully communicating. With appropriate pedagogical management on the part of teachers, children can be helped to develop their language skills and feel more comfortable in communicating with their environment.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές