dc.contributor.advisor | Μουσένα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Ράντη, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T07:27:42Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T07:27:42Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7046 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6880 | |
dc.description.abstract | Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της παιδαγωγικής και στην εξέλιξη της γλωσσικής ικανότητας των παιδιών. Η επιλεκτική αλαλία αναφέρεται στην τάση ορισμένων παιδιών να επικοινωνούν με λιγότερα λόγια, να παρουσιάζουν δυσκολίες στην έκφραση των σκέψεων τους ή να προτιμούν να μην εκφράζονται πλήρως σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να κατανοούν τους λόγους πίσω από την επιλεκτική αλαλία και να αναγνωρίζουν ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και μπορεί να έχει διαφορετικούς λόγους για να μην επικοινωνεί πλήρως. Με την κατάλληλη παιδαγωγική διαχείριση εκ μέρους των εκπαιδευτικών μπορεί να βοηθηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να αισθανθούν πιο άνετα στο να επικοινωνούν με το περιβάλλον τους. | el |
dc.format.extent | 40 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ομιλία | el |
dc.subject | Παιδαγωγός | el |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.subject | Άγχος | el |
dc.subject | Στρατηγικές | el |
dc.subject | Επιμόρφωση | el |
dc.title | Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
dc.title.alternative | The pedagogical management of selective mutism in early childhood | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | SIDIROPOULOU, MARIA | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The pedagogical management of selective mutism in early childhood is an important topic in the field of pedagogy and in the development of children's language ability. Selective mutism refers to the tendency of some children to communicate with fewer words, have difficulty expressing their thoughts, or prefer not to express themselves fully in certain situations. It is important that educators understand the reasons behind selective mutism and recognize that each child is unique and may have different reasons for not fully communicating. With appropriate pedagogical management on the part of teachers, children can be helped to develop their language skills and feel more comfortable in communicating with their environment. | el |