Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη ευστάθειας πλοίου τύπου oil tanker πριν και μετά από κατάκλιση

dc.contributor.advisorΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΛούβρος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-07-16T08:28:06Z
dc.date.available2024-07-16T08:28:06Z
dc.date.issued2024-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7068
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6902
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη μοντελοποίηση του προβλήματος της ευστάθειας πλοίου τύπου oil tanker, καθώς επίσης και της ικανότητας επιβίωσής του σε περίπτωση ατυχήματος. Ξεκινώντας από την μοντελοποίηση του πλοίου σε τρισδιάστατο περιβάλλον ελέγχεται το ποσοστό ακρίβειας του σχεδίου και στη συνέχεια με κατάλληλο υπολογιστικό λογισμικό μελετάμε τη συμμόρφωση του πλοίου με τους κανονισμούς άθικτης ευστάθειας και ευστάθειας έναντι βλάβης. Ολοκληρώνοντας προτείνονται ενέργειες βελτιστοποίησης της σχεδίασης ως προς την πρόληψη της ρύπανσης της θάλασσας. Στην εργασία αυτή εξετάζουμε την μελέτη ευστάθειας ενός δεξαμενοπλοίου με τη βοήθεια κατάλληλου προγράμματος “CAD” και του υπολογιστικού λογισμικού “MAXSURF STABILITY”. Στα πλαίσια του υπολογισμού αυτού θα εξεταστεί η άθικτη ευστάθεια του πλοίου, η ευστάθεια κατόπιν βλάβης μίας ή περισσότερων δεξαμενών πετρελαίου.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜοντέλοel
dc.subjectΣχεδίασηel
dc.subjectΕυστάθειαel
dc.subjectΒλάβηel
dc.subjectΚανονισμόςel
dc.titleΜελέτη ευστάθειας πλοίου τύπου oil tanker πριν και μετά από κατάκλισηel
dc.title.alternativeStability Analysis of an Oil Tanker Before and After Damageel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis delves into the modeling of stability analysis and survivability assessment for an oil tanker before and after the event of an accident. The study commences with the three- dimensional modeling of the vessel to ensure the design's utmost precision. Subsequently, appropriate computational software is employed to evaluate the ship's compliance with intact stability and damage stability regulations. The thesis culminates in proposing design optimization measures aimed at preventing marine pollution. This study delves into the stability analysis of an oil tanker employing the design software RHINO 6 and the computational software MAXSURF STABILITY. The scope of this analysis encompasses both the intact stability of the vessel and its stability in the aftermath of damage to one or more cargo oil tanks.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές