Εμφάνιση απλής εγγραφής

Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ

dc.contributor.advisorPANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΑνδρεδάκη, Αικατερινή
dc.date.accessioned2024-07-16T15:00:50Z
dc.date.available2024-07-16T15:00:50Z
dc.date.issued2024-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7074
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6908
dc.description.abstractΤο θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία για την καταναλωτική συμπεριφορά. Οι καταναλωτές που προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου αυξάνονται συνεχώς. Η παρούσα εργασία διερευνά τη σχέση των ηλεκτρονικών καταναλωτών με τις εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη στάση τους κατά την αγορά και την καταναλωτική τους ικανοποίηση. Η παρούσα μελέτη διερευνά εμπειρικά την αντίληψη των ηλεκτρονικών καταναλωτών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές. Επίσης γίνεται αναφορά στο ποιες είναι οι συνήθεις των Ελλήνων ως προς την χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών από στοιχεία που έχουν προκύψει από στατιστικές έρευνες. Ακόμα αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και το πλαίσιο προστασίας των καταναλωτών. Ακόμα γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο παραδοσιακό μάρκετινγκ για να γίνουν αντιληπτές οι αλλαγές που συνέβησαν. Επίσης γίνεται αναφορά στους influencers ( επιδραστικούς ) πως δρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποιες είναι οι κατηγορίες τους. Στο επόμενο κεφάλαιο εξετάζεται ο ορισμός του λιανικού εμπορίου . Στην συνέχεια , περνάμε στο λιανικό εμπόριο καφέ όπου γίνεται ανάλυση του κλάδου για τις εταιρίες πώλησης καφέ. Στο τέλος υπάρχει το ερωτηματολόγιο που αφορά τις καταναλωτικές συνήθειες σχετικά με τον καφέ και τις ηλεκτρονικές αγορές.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΚατανάλωση καφέel
dc.subjectΗλεκτρονικές αγορέςel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΚαταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέel
dc.title.alternativeThe consumer’s behavior in e-commerce and social media in the modern era. Case study of coffee businesses and coffee buying behaviorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeGikas, Grigorios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedRapid changes happened in Greece and worldwide from the year 2009 to 2024. In the period between 2021 -2022 people had to do their shopping using the e commerce this made e consumers. In the first chapter we will see the consumers behavior theories, the e-cοnsumers and the different kinds of e-consumers. Then we will see the habits of Greeks for the use of the internet and the e-commerce. Then we will see the advantages and disadvantages of the e-commerce and the laws that existing for that kind of business Consumers who prefer to make their shopping via internet are continuously increasing. This paper investigates the relation of econsumers with the applications of e-commerce, their attitude when buying and their consuming satisfaction. The present study empirically investigates the e-consumers’ perception regarding e-shopping. Also, will be mentioned social media marketing and the common marketing and the trend of influencers. In the following unit we will see the origin of the retail market, the categories of retail business, the macro and micro environment of the retail business, the processes of how costumer decides to buy a product. As we continue, we will explore the coffee market and we will see analysis for the coffee industry and information for two coffee businessesel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές