dc.contributor.advisor | MOUSENA, ELENI | |
dc.contributor.author | Φώτη, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2024-07-18T10:04:59Z | |
dc.date.available | 2024-07-18T10:04:59Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7095 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6929 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την επιρροή
της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση, καθώς και να μελετήσει τον βαθμό
ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ μαθητών
και εκπαιδευτικών από διάφορα πολιτισμικά υπόβαθρα. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διαπολιτισμική επικοινωνία | el |
dc.subject | Μη λεκτική επικοινωνία | el |
dc.subject | Πολυπολιτισμικότητα | el |
dc.title | Διαπολιτισμική επικοινωνία στην εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Intercultural communication in education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this research is to investigate and analyze the influence of
intercultural communication in education, as well as to study the degree of readiness of
teachers for communication and cooperation between students and teachers from different
cultural backgrounds. | el |