dc.contributor.advisor | Μπέλεση, Βασιλική | |
dc.contributor.author | Νικολαϊδου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-07-19T06:01:30Z | |
dc.date.available | 2024-07-19T06:01:30Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7103 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6937 | |
dc.description.abstract | Η επιλεκτική αλαλία αποτελεί μία αγχώδη διαταραχή, η οποία εμφανίζεται συχνότερα στην παιδική ηλικία, συνήθως μεταξύ 2-5 ετών. Το παιδί έχει την ικανότητα να μιλήσει και να επικοινωνήσει σε περιβάλλον που νιώθει ασφάλεια και με ανθρώπους που νιώθει οικεία. Ωστόσο, σε ορισμένες καταστάσεις, σε μεγάλες κοινωνικές ομάδες και με άτομα που δεν γνωρίζει, εμφανίζει φοβία ως προς την ομιλία. Η διαταραχή αυτή, επηρεάζει σημαντικά τις κοινωνικές δεξιότητες του παιδιού, εξαιτίας της συνεχούς απουσίας ομιλίας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα επικοινωνίας τόσο με συνομηλίκους του, όσο και με ενήλικες. Η έγκαιρη διάγνωση και παρέμβαση είναι σημαντική, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη θεραπεία για κάθε παιδί. Με τον τρόπο αυτό θα αναπτύξει κατάλληλες αντισταθμιστικές δεξιότητες και θα ξεπεράσει το άγχος του. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Επιλεκτική αλαλία | el |
dc.subject | Διαταραχή | el |
dc.subject | Παιδική ηλικία | el |
dc.subject | Ομιλία | el |
dc.subject | Φοβία | el |
dc.subject | Κοινωνικές δεξιότητες | el |
dc.subject | Διάγνωση | el |
dc.subject | Θεραπεία | el |
dc.subject | Αντισταθμιστικές δεξιότητες | el |
dc.subject | Άγχος | el |
dc.title | Η επιλεκτική αλαλία στην προσχολική ηλικία. Πρώιμη παρέμβαση | el |
dc.title.alternative | Selective mutism in preschool age. Early intervention | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Konstanti, Ourania | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Selective mutism is an anxiety disorder that occurs most often in childhood, usually between 2-5 years of age. The child has the ability to speak and communicate in an environment that feels safe and with people that feel familiar. However, in certain situations, in large social groups and with people he does not know, he shows a phobia about speaking. This disorder significantly affects the child's social skills, due to the constant absence of speech, resulting in communication problems both with peers and adults. Early diagnosis and intervention are important, in order to find the appropriate treatment for each child. In this way he will develop appropriate compensatory skills and overcome his anxiety. | el |