Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη, σχεδιασμός Παραγωγής-Υλοποίηση περιοδικής έκδοσης, (Έκδοση τουριστικού οδηγού)

dc.contributor.advisorΚολιομάρου, Μαριάνθη
dc.contributor.authorΣουρανάκη, Κάντια Γεωργία
dc.date.accessioned2021-07-02T10:14:01Z
dc.date.available2021-07-02T10:14:01Z
dc.date.issued2021-03-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/727
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-578
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία με τίτλο <Μελέτη, σχεδιασμός παραγωγής-Υλοποίηση περιοδικής έκδοσης (Τουριστικός οδηγός)> αναφέρεται στη μελέτη και δημιουργία ενός τουριστικού οδηγού με βάση την Αθήνα, ο οποίος εκδίδεται κάθε τρεις μήνες και έχει στόχο την ενημέρωση των τουριστών σχε- τικά με τα αξιοθέατα άλλα και τις εμπορικές δραστηριότητες της πόλης. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται τα ιστορικά στοιχεία της κυκλοφορίας των περιοδικών εντύπων και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης εν γένει. Γίνεται αναφορά στη σημασία και τη δύναμη των δια- φημίσεων, οι οποίες αποτελούν βασική πηγή εσόδων των εντύπων όπως και στο πως οι τουριστι- κοί οδηγοί δρουν ως μέσο τόνωσης του τουρισμού. Στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση του ανταγωνι- σμού αλλά και στα αισθητικά στοιχεία στα έντυπα μέσα, καλύπτοντας όλο το θεωρητικό φάσμα γύρω από τις περιοδικές εκδόσεις. Η επόμενη ενότητα αποτελεί το ερευνητικό και σχεδιαστικό μέρος της εργασίας, με ανάλυση του εσωτερικού πλαισίου, του χώρου δηλαδή στον οποίο αναφέρεται η επεξεργασία της ιδέας και η σχεδίαση. Θα γίνει ανάλυση των βασικών πηγών έμπνευσης, των στόχων και των επιθυμητών αποτελεσμάτων από την έκδοση του συγκεκριμένου τουριστικού οδηγού, αλλά και των σχεδιαστι- κών επιλογών που έγιναν για να επιτευχθεί αυτό. Στην συγκεκριμένη έκδοση, μεγάλη βάση θα δο- θεί στο αισθητικό μέρος και στην επικράτηση αυτού έναντι του ανταγωνισμού. Συνεχίζοντας, γίνεται εισαγωγή στο τεχνικό μέρος της εργασίας, με εκτενέστερη ανάλυση στο σχε- διαστικό πρόγραμμα που χρησιμοποιήθηκε και επί μέρους αναφορά σε κάθε σελίδα κατά τον σχεδιασμό της. Γίνεται ανάλυση των εργαλείων, των κωδικών των χρωμάτων, των γραμματοσει- ρών και των στιγμών τους, ακόμα και στα περιθώρια των σελίδων. Τέλος, εφόσον έχει ολοκληρωθεί το θεωρητικό, το ερευνητικό και τεχνικό μέρος της εργασίας, γί- νεται αναφορά στο μοντάζ του εντύπου έτσι ώστε να μπορέσει να εκτυπωθεί σωστά από τις μη- χανές Όφσετ αλλά και της ανάλυσης της κοστολόγησης ολοκληρώνοντας πλήρως την έρευνα.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαφημίσειςel
dc.subjectΣχεδίασηel
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΌφσετel
dc.subjectΤουριστικός οδηγόςel
dc.subjectΠεριοδική έκδοσηel
dc.subjectΑισθητικά στοιχείαel
dc.subjectΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
dc.titleΜελέτη, σχεδιασμός Παραγωγής-Υλοποίηση περιοδικής έκδοσης, (Έκδοση τουριστικού οδηγού)el
dc.title.alternativeStudy, production planning-Implementation of periodical publication (Tourist guide)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓάτσου, Χρυσούλα
dc.contributor.committeeΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe dissertation entitled <Study, production planning-Implementation of periodical publication (Tourist guide)> refers to the study and creation of a tourist guide based in Athens, which is published every three months and aims to inform tourists about other attractions and the commercial activities of the city. The theoretical part analyzes the historical data of the circulation of magazines and the media in general. Reference is made to the importance and power of advertising, which are a major source of revenue for publications, as well as how tour guides act as a means of stimulating tourism. Then there will be an analysis of the competition and the aesthetic elements in the print media, covering the whole theoretical range around the magazines. The next section is the research and design part of the work, with an analysis of the internal context, ie the space to which the elaboration of the idea and the design refer. The main sources of inspiration, the goals and the desired results from the publication of this tourist guide will be analyzed, as well as the design choices made to achieve this. In this version, a great basis will be given to the aesthetic part and its dominance over the competition. Continuing, an introduction is made to the technical part of the work, with a more detailed analysis of the design program used and a separate reference to each page during its design. The tools, the color codes, the fonts and their moments are analyzed, even in the margins of the pages. Finally, once the theoretical, research and technical part of the work has been completed, reference is made to the editing of the form so that it can be printed correctly by the Offset machines and the costing analysis, completing the research in full.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές