Show simple item record

Νανοτεχνολογία Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτική κοινωνιολογία: Συσχέτιση και Προοπτικές

dc.contributor.advisorBelessi, Vassiliki
dc.contributor.authorΜπαρού, Σοφία
dc.date.accessioned2024-08-05T06:58:17Z
dc.date.available2024-08-05T06:58:17Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7308
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7140
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία αναλύει τρία κύρια πεδία: Νανοτεχνολογία, Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτική Κοινωνιολογία. Ξεκινά με μια εισαγωγή σε κάθε πεδίο, περιγράφοντας την ιστορία, τις εφαρμογές και τις επιπτώσεις τους στον κόσμο μας. Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας φαίνεται να είναι η εξέταση και η ανάδειξη του πώς η συνένωση της Νανοτεχνολογίας, της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Εκπαιδευτι-κής Κοινωνιολογίας μπορεί να επηρεάσει τον τομέα της εκπαίδευσης. Αναζητά τρόπους με τους οποίους αυτές οι τεχνολογίες και οι κοινωνικές προσεγγίσεις μπορούν να συνδυα-στούν για τη βελτίωση της μάθησης, της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της εκπαιδευτικής πρακτικής γενικότερα. Επίσης, πιθανόν να ερευνά τις προοπτικές για μελλοντικές εφαρ-μογές και τις πιθανές επιπτώσεις αυτής της σύγκλισης των τομέων στον τομέα της εκπαί-δευσης. Αποτέλεσμα αυτών αποτελεί η σύνθεση των ευρημάτων από την ανάλυση των τριών τομέων (Νανοτεχνολογία, Τεχνητή Νοημοσύνη, Εκπαιδευτική Κοινωνιολογία), προ-τάσεις για μελλοντικές εφαρμογές ή έρευνες, και συνήθως παρέχει συμπεράσματα και πιθανές συστάσεις για περαιτέρω μελέτη ή χρήση των ευρημάτων στην πράξη. Επίσης, προτάσεις για εκπαιδευτικές πρακτικές που βασίζονται στη συνένωση των τομέων αυτών, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία της εκπαίδευσης. Η σύγχρονη εκπαίδευση επωφελείται από τη συνένωση της Νανοτεχνολογίας, της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Εκπαιδευτικής Κοινωνιολογίας. Το σύνολο αυτών των πεδίων προσφέρει νέες δυνατότητες για προσαρ-μοσμένες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και προοπτικές, ενισχύοντας τη διαδικασία μάθη-σης και την ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων για το μέλλον. Το συμπέρασμα αναδεικνύει τη σπουδαιότητα της εφαρμογής αυτών των τομέων στην εκπαιδευτική πραγματικότητα για τη δημιουργία ενός πιο ολοκληρωμένου και προ-οδευτικού συστήματος εκπαίδευσης.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝανοτεχνολογίαel
dc.subjectΚαινοτομία στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.titleΝανοτεχνολογία Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτική κοινωνιολογία: Συσχέτιση και Προοπτικέςel
dc.title.alternativeNanotechnology Artificial Intelligence and Educational Sociology: Interrelation and Prospectsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis analyzes three main fields: Nanotechnology, Artificial Intelligence, and Educa-tional Sociology. It starts with an introduction to each field, describing their history, appli-cations, and their impact on our world. The purpose of the thesis seems to be examining how the integration of Nano-technology, Artificial Intelligence, and Educational Sociology can impact the field of educa-tion. It explores ways in which these technologies and social approaches can be combined to enhance learning, the educational process, and educational practices in general. Addi-tionally, it likely investigates the prospects for future applications and the potential conse-quences of the convergence of these fields in the education sector. The outcome involves synthesizing findings from the analysis of these three areas (Nanotechnology, Artificial Intelligence, Educational Sociology), proposing future applica-tions or research, and typically provides conclusions and possible recommendations for further study or utilization of the findings in practice. It also offers suggestions for educa-tional practices based on the integration of these fields to improve the educational process. Modern education benefits from merging Nanotechnology, Artificial Intelligence, and Edu-cational Sociology, offering new possibilities for tailored educational approaches and per-spectives, enhancing the learning process, and developing critical skills for the future. The conclusion highlights the importance of applying these fields in educational reality to create a more comprehensive and progressive education system.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές