Show simple item record

Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιοποίησης στην στρατηγική διαχείρισης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της τραπεζικής

dc.contributor.advisorΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΠελιβανίδου, Ναταλία Βαρβάρα
dc.date.accessioned2024-09-03T13:00:20Z
dc.date.available2024-09-03T13:00:20Z
dc.date.issued2024-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7361
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7193
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο επιδρά η τεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιοποίηση, όχι μόνον πάνω στην στρατηγική διαχείριση, αλλά και πάνω στην διαδικασία λήψεως αποφάσεων, στον τραπεζικό τομέα. Οι τράπεζες πλέον, φαίνεται να αποδίδουν βαρύτητα στην ψηφιακή τους στρατηγική, καθώς εστιάζουν στον πελάτη, παρέχοντας του προσωποποιημένες υπηρεσίες, ενώ παράλληλα μειώνουν τον αριθμό των συνολικών φυσικών τους καταστημάτων. Ενδεικτικός είναι και ο υψηλός βαθμός της ψηφιακής ωριμότητας των τραπεζών, καθιστώντας τους ως οδηγούς στην νέα ψηφιακή εποχή. Οι υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες, εξαιτίας της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και της ψηφιοποίησης στις λειτουργίες τους, φαίνεται να τις καθιστά αποδοτικές, κερδοφόρες και συνάμα άκρως ανταγωνιστικέςel
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΤραπεζικός κλάδοςel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΨηφιοποίησηel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.titleΗ επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιοποίησης στην στρατηγική διαχείρισης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της τραπεζικήςel
dc.title.alternativeThe impact of artificial intelligence and digitalization on strategic management and decision making in the banking sectorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.committeeGikas, Grigorios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe objective of this thesis is the investigation of the degree that the artificial intelligence and digitalization have affection, not only to the strategic management, but also to the decision-making process, regarding to the banking sector. Hereinafter, the banks seemed to pay attention to their digital strategy, because they are focused at the customer, by providing him personalized services and simultaneously, they are reducing their total number of their physical banking stores. The high degree of the banks’ digital maturity is indicative, that makes them drivers of the new digital era. The high-quality services that are provided to the customers, due to the embodiment of artificial intelligence and digitalization over the banks’ activities, seemed to make them efficient, profitable and highly competitive, at the same time.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές