Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας, Προωθητικής Καμπάνιας και Ιστοσελίδας του Οργανισμού "The Bee Rescue"
Brand Identity, Promotional Campaign and Website Design of Organization “The Bee Rescue”
Keywords
Άγριες μέλισσες ; Περιβαλλοντικός οργανισμός ; Εθελοντισμός ; Λογότυπο ; Εικονογράφηση ; Ιστοσελίδα ; Volunteering ; Logo ; Illustration ; Website ; Προωθητική καμπάνια ; Εταιρική ταυτότητα ; The bee rescue ; Wild bees ; Environmental organization ; Brand identity ; Promotional campaignAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του περιβαλλοντικού οργανισμού «The Bee Rescue», ο οποίος έχει ως αντικείμενο την προστασία των άγριων μελισσών. Οι βασικοί στόχοι αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι δύο: Καταρχάς, να ρίξει φως σε ένα κρίσιμο περιβαλλοντικό ζήτημα, δημιουργώντας έναν Οργανισμό που ασχολείται με την προστασία αυτών των αφανών ηρώων. Μέσω της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, εξερευνήθηκε η ζωτική σημασία των άγριων μελισσών και ο ρόλος τους στην επικονίαση, μια διαδικασία που συχνά θεωρείται δεδομένη, αλλά είναι απαραίτητη για την ίδια τη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη μας (Κεφάλαιο 1). Μελετώντας παρόμοιους οργανισμούς και τις δράσεις τους, αφιερώθηκε χρόνος στο να επινοηθούν εθελοντικές δράσεις, εργαστήρια, σεμινάρια και εκδηλώσεις της ορ γάνωσης που να είναι συμβατές με αυτόν το στόχο. Ο δεύτερος στόχος ήταν φυσικά η δημιουργία μιας ευχάριστης και ζωηρής οπτικής ταυτότητας, που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και καθιστά τον οργανισμό ελκυστικό στο κοινό, καθώς άλλωστε η λειτουργία του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ενδιαφέρον των εθελοντών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς ως πιθανό καταναλωτικό κοινό, καθώς η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση ξεκινά από την εκπαίδευση. Έτσι, για την επίτευξη αυτού του στόχου χρησιμοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες και απλά δο σμένες πληροφορίες, πλούσια εικονογράφηση και φωτογραφικό υλικό. Οι γραφιστικές εφαρμογές του «The Bee Rescue» περιλαμβάνουν: •Το λογότυπο (Κεφάλαιο 2). •Την εταιρική ταυτότητα του Οργανισμού και αναμνηστικά δώρα (Κεφάλαιο 3). • Έντυπο προωθητικό υλικό όπως καταχωρίσεις, αφίσα για την παγκόσμια ημέ ρα μέλισσας, πρόγραμμα-φυλλάδιο και βιβλιαράκι για παιδιά (Κεφάλαιο 4). •Την ιστοσελίδα του οργανισμού η οποία διαθέτει και e-shop με προϊόντα φιλικά προς τις μέλισσες και zero-waste (Κεφάλαιο 5). •Λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Οργανισμού (Κεφάλαιο 6).
Abstract
This thesis, aims to present and analyze the design of the corporate identity of the environmental organization “The Bee Rescue”, which protects wild bees. The main objectives of this thesis are twofold: First, to shed light on a critical en vironmental issue by creating an organization that deals with the protection of these unsung heroes. Through the research undertaken, the vital importance of wild bees and their role in pollination, a process often taken for granted but essential to the very maintenance of life on our planet, was explored (Chapter 1). By studying sim ilar organizations and their initiatives, time was spent devising voluntary actions, workshops, seminars and events compatible with this goal. The second goal was of course to create a pleasant and lively visual identity, which appeals to all ages and makes the organization attractive to the public, since its operation depends largely on the interest of volunteers. Special emphasis was placed on children and teachers as a potential consumer audience, as environmental awareness starts with educa tion. Thus, interesting and simply given information, rich illustrations and photo graphic material were used to achieve this goal. The graphic design applications of “The Bee Rescue” include: •The logo (Chapter 2). • The Organization’s corporate identity and souvenirs for volunteers (Chapter 3). • Printed promotional material such as magazine ads, a World Bee Day poster and program brochure as well as a booklet for young students (Chapter 4). • The organization’s website, which also includes an e-shop with bee-friendly and zero-waste products (Chapter 5). • The Organization’s social media accounts (Chapter 6).