Show simple item record

Το πράσινο μάρκετινγκ και η επιρροή του στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης/υπόδησης

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΚολοβού, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2024-09-16T08:09:10Z
dc.date.available2024-09-16T08:09:10Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7428
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7260
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση του πράσινου μάρκετινγκ, αντλώντας πληροφορίες από μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που καλύπτει βασικές έννοιες του οικολογικού μάρκετινγκ. Εξετάζεται η ανάπτυξη αυτού του είδους μάρκετινγκ, ο ορισμός του ανά τα χρόνια, οι λόγοι υιοθέτησής του, καθώς και τα πλεονεκτήματα και οι προκλήσεις που το συνοδεύουν. Η βιβλιογραφία διερευνά κρίσιμα στοιχεία, όπως τα πράσινα προϊόντα και το προφίλ των ευαίσθητων προς το περιβάλλον καταναλωτών. Επιπλέον, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε σε μια αρνητική πρακτική του πράσινου μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από πολλές εταιρείες, το greenwashing («πράσινο ξέπλυμα»). Στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε, στόχος ήταν να αναλύσουμε την επιρροή των στρατηγικών πράσινου μάρκετινγκ στις στάσεις, τις προτιμήσεις και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη βιομηχανία της ένδυσης και υπόδησης. Να προσδιοριστούν σε μεγαλύτερο βάθος οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία ή στις προκλήσεις των βιώσιμων πρακτικών στον κλάδο της μόδας. Η παρούσα μελέτη στοχεύει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη κατανόηση των αντιλήψεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών που σχετίζονται με τις εκστρατείες πράσινου μάρκετινγκ. Η σημαντικότητα αυτής της έρευνας επεκτείνεται πέρα από τον ακαδημαϊκό διάλογο, φτάνοντας στο επίκεντρο της βιομηχανίας της μόδας και των καταναλωτικών αγορών. Καθώς η βιωσιμότητα γίνεται ζωτικής σημασίας παράγοντας στις αποφάσεις αγοράς, τα ευρήματα της παρούσας μελέτης έχουν τη δυνατότητα να καθοδηγήσουν τους ενδιαφερόμενους του κλάδου, τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τους καταναλωτές προς πιο βιώσιμες επιλογές. Είθε αυτή η διερεύνηση να συμβάλει ουσιαστικά στη συνεχιζόμενη συζήτηση για τη βιωσιμότητα στη μόδα και να εμπνεύσει μια αλλαγή παραδείγματος προς πιο συνειδητές επιλογές των καταναλωτών.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGreen marketingel
dc.subjectΠράσινο μάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΤο πράσινο μάρκετινγκ και η επιρροή του στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης/υπόδησηςel
dc.title.alternativeGreen marketing and its influence on consumer behavior in the apparel/footwear sectorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThis thesis presents a comprehensive exploration of green marketing, drawing from an extensive body of literature covering key concepts of ecological marketing. The development of this type of marketing is examined, its definition over the years, the reasons for its adoption, as well as the advantages and challenges that accompany it. The literature explores critical elements such as green products and the profile of environmentally conscious consumers. In addition, special attention was paid to a negative practice of green marketing practiced by many companies, greenwashing. In the research we conducted, the aim was to analyze the influence of green marketing strategies on consumer attitudes, preferences and purchasing behavior in the apparel and footwear industry. To identify in greater depth the key factors contributing to the success or challenges of sustainable practices in the fashion industry. This study aims to provide a comprehensive understanding of consumer perceptions and behavior related to green marketing campaigns. The importance of this research extends beyond the academic discourse, reaching the heart of the fashion industry and consumer markets. As sustainability becomes a vital factor in purchasing decisions, the findings of this study have the potential to guide industry stakeholders, policy makers and consumers towards more sustainable choices. May this investigation contribute substantially to the ongoing debate on sustainability in fashion and inspire a paradigm shift towards more conscious consumer choices.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές