Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας ‘Limerence Festival’
Brand Identity design ‘Limerence Festival’
Περίληψη
Το ‘Limerence festival’ είναι ένα νέο μουσικό φεστιβάλ βασισμένο στην ροκ και στη metal μουσική και πιο συγκεκριμένα στην metalcore, η όποια είναι μια υποκατηγορία της μεταλ. Στην εργασία αυτή θα μελετήσουμε τον σχεδιασμό και το branding αυτού του συγκεκριμένου φεστιβάλ. Μετά από την έρευνα της ιστορίας των φεστιβάλ, καθώς και την μελέτη του σχεδιασμού διάφορων άλλων μοντέρνων φεστιβάλ, περνάμε στον σχεδιασμό του δικού μας. Συνεχίζουμε με το σχεδιαστικό κομμάτι της εργασίας όπου συναντάμε το λογότυπο μας, τις αφίσες, εισιτήρια και άλλα στοιχεία. Σημαντικό ρόλο επίσης στον σχεδιασμό αποτελεί η μασκότ που συναντάμε σε πολλά σημεία της εργασίας. Συνδυάζοντας λοιπόν πολλαπλά στοιχειά του τομέα θα δούμε πως αναπτύσσετε ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του φεστιβάλ αυτού.
Περίληψη
'Limerence festival’ is a new music festival based on rock and metal music, more specifically metalcore, which is a subcategory of metal. In this paper we will focus on the design and branding of this festival. After researching the history of music festivals, as well as studying the design of various modern festivals, we move on to planning and designing our own. Moving to the design part of the project we will see the process of designing our logo as well as our final posters, tickets and more. In addition, the mascot plays an important role in the identity of our festival that we will see in many parts of our work. In conclusion we will see how we can combine elements of the field to develop the identity of this festival.