Show simple item record

Η πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»

dc.contributor.advisorΑλεξανδρή Βρανά, Ελένη
dc.contributor.authorΤσέκλημα, Νικολίνα Δήμητρα
dc.date.accessioned2021-07-13T06:20:31Z
dc.date.available2021-07-13T06:20:31Z
dc.date.issued2021-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/761
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-612
dc.description.abstractΤα Θεματικά Μουσεία παρουσιάζουν συλλογές με ένα συγκεκριμένο «θέμα» εξειδικευμένου ενδιαφέροντος. Η παρουσίαση των συλλογών γίνεται με τρόπο πρωτότυπο και ευχάριστο, οι οποίες λειτουργούν για το κοινό σαν πυρήνας πληροφόρησης, γνώσης και ψυχαγωγίας. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να αποτυπωθεί ο ρόλος του Θεματικού Μουσείου «Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών», το άνοιγμά του στην τοπική κοινωνία και η συμβολή του στην οικονομική, τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής. Με δεδομένο ότι η επικοινωνία των σύγχρονων μουσείων με το κοινό τους αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της πολιτικής τους, θα αναζητηθούν η επικοινωνιακή πολιτική του «Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών», τα μέσα και οι τρόποι που αυτό επιλέγει για να πραγματώσει τους επικοινωνιακούς του στόχους. Επειδή ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας θα διερευνήσουμε κατά πόσο το μουσείο αξιοποιεί αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες στη διαχείριση του μουσείου, στην επικοινωνία, στην προσέλκυση και εκπαίδευση του κοινού του. Η ουσιαστική, διαρκής και αμφίδρομη επικοινωνία μουσείου-κοινού σε συνάρτηση με την ορθολογική χρήση των νέων τεχνολογιών καλλιεργεί την εικόνα ενός ανοιχτού σύγχρονου μουσείου που θα επιτελεί με τον καλύτερο τρόπο την κοινωνική, ψυχαγωγική και εκπαιδευτική αποστολή του.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΘεματικά μουσείαel
dc.subjectΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subjectΠολιτιστική επικοινωνίαel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΜέσα επικοινωνίαςel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectThematic museumsel
dc.subjectCommunication policyel
dc.subjectNew technologiesel
dc.subjectMeans of communicationel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΜουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριώνel
dc.subjectMuseum of Natural History of Meteora and Mushroom Museumel
dc.titleΗ πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»el
dc.title.alternativeThe cultural communication policy of thematic museums and their contribution to local development society. Case study: “The Museum of Natural History of Meteora and Mushroom Museum"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΤράντα, Αλεξάνδρα
dc.contributor.committeeZervos, Spiros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThematic Museums exhibit collections around a specific «theme» of specialized interest. The collections are presented in an original and appealing way, serving as a source of information, knowledge, and entertainment for the public. This thesis is an attempt to illustrate the role of the Thematic Museum «Museum of Natural History of Meteora and Mushroom Museum», its introduction to the local community and its contribution to the economic, touristic and cultural development of the region. Taking into account that the interaction of modern museums with their public constitutes the cornerstone of their policy, the communication policy of the «Museum of Natural History of Meteora and Mushroom Museum» will be explored, as well as the means and ways which are employed in order to achieve its communication goals. Since we live in the age of technology, we will also investigate whether the museum effectively utilizes new technologies in its management and communication policy as well as in attracting and educating its audience. The substantial, unceasing and twoway communication between the museum and the public in conjunction with the rational use of new technologies fosters the image of an open and, modern museum that will best fulfill its social, recreational and educational mission.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές