Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τυποποίηση διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης προϊόντων ένδυσης

dc.contributor.advisorΚανάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣπίθας - Ουρέμ, Βασίλειος - Ρετζέπ
dc.date.accessioned2024-11-14T16:19:29Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8040
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7872
dc.description.abstractΗ έρευνα πεδίου που παρουσιάζεται αποτελεί την καταγραφή μιας πρωτότυπης εργασίας δημιουργίας ενός νεοσύστατου φορέα, που θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της ένδυσης και η οπτική του ταυτότητα στηρίζεται σε λαογραφικά στοιχεία. Η εν λόγω εργασία αποσκοπεί στην τυποποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης. Περιγράφονται οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της οπτικής ταυτότητας και οι εφαρμογές της σε διαφορετικά υποστρώματα για την εξυπηρέτηση των γραφιστικών αναγκών της. Αναλύονται οι μέθοδοι εκτύπωσης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια παραγωγής προϊόντων και εφαρμογών. Σχεδιάζεται στρατηγική προώθησης της ταυτότητας για την έναρξη της πρώτης καλοκαιρινής κολεξιόν.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΟπτική ταυτότηταel
dc.subjectΣτρατηγική προώθησηςel
dc.subjectΡεμπέτικοel
dc.subjectΜεταξοτυπίαel
dc.subjectΔιαδικτυακή προώθηση.el
dc.titleΤυποποίηση διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης προϊόντων ένδυσηςel
dc.title.alternativeStandardization of design, production and promotion process of clothing productsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.committeeMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis research focuses on the design, the production and the promo tion process of clothing products. Through research on the clothing domain a visual identity is created based on folk elements that result from research on the artistic and social aspects of the movements of orientalism and ethographie. The specific issues of the design of the visual identity are described by the applications on different substraits that serve its graphic design needs. The printing methods that are used through the production process of products and subproducts are analyzed. A promotion stratedy for the inception of the first summer collection of the visual identity is creat- ed. This paper’s purpose is to standardizate, describe and present the essential actions on the domains of design, production and promotion, through applications of this particular visual indentity.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2025-11-14T16:19:30Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές