Σχεδιασμός πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό την διευκόλυνση αγορών
The design of a multimedia application in a digital environment for convenient shopping
Περίληψη
Η εργασία αυτή πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την προωθητική καμπάνια μιας πολυμεσικής εφαρμογής σε ψηφιακό περιβάλλον που περιέχει τρεις βασικές λειτουργίες. Συγκεκριμένα: Προσφέρει στους χρήστες την ευκολία να κάνουν την έρευνα αγορών τους από διάφορα σούπερ μάρκετ σε μόλις μια εφαρμογή, δίχως να ψάχνουν στο διαδίκτυο ή σε διαφημιστικά φυλλάδια ξεχωριστά τα προϊόντα που θέλουν. Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι από μια ή περισσότερες υπεραγορές που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή. Τέλος, η εφαρμογή αυτή δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να προσφέρουν αγαθά σε όσους τα έχουν πραγματικά ανάγκη.
Περίληψη
This work focuses on the design and promotional campaign of a multimedia mobile application in a digital environment. The application encompasses three main functions. Specifically: to provide users with the convenience of conducting their shopping research from various supermarkets within a single application, eliminating the need to search the internet separately or collect advertising flyers for each supermarket. Additionally, it offers the option of home delivery service, enabling the purchase of desired products from one or more supermarkets in the user’s area. Furthermore, the application allows users to donate goods for those in genuine need.