Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος με σκοπό την προώθηση του στην ελληνική αγορά
Corporate Identity and Product Packaging Design with the aim of promoting it in the Greek market
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική ταυτότητα ; Σήμα ; Λογότυπος ; Συσκευασία ; Μάρκετινγκ ; Εμπορικό σήμα ; ΕπισήμανσηΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το ρόλο της συσκευασίας και της
εταιρικής ταυτότητας στην επικοινωνία και προώθηση του Κρόκου Κοζάνης στην
ελληνική αγορά. Η εργασία περιλαμβάνει δυο ενότητες: το θεωρητικό μέρος που
αφορά στην επισκόπηση βιβλιογραφίας σχετικά με την εταιρική ταυτότητα και τη
συσκευασία προϊόντος και το ερευνητικό μέρος που αφορά στο σχεδιασμό της
εταιρικής ταυτότητας επιχείρησης με προϊόντα κρόκου Κοζάνης.
Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αναπτύσσεται ένα πλαίσιο μελέτης σχετικά με τη
δομή και την έννοια της εταιρικής ταυτότητας και τις προδιαγραφές για τον
σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας και δημιουργίας λογοτύπου. Περιγράφονται οι
βασικές έννοιες και λειτουργίες της συσκευασίας, η σχέση της συσκευασίας του
προϊόντος με το καταναλωτικό κοινό και η αλληλεπίδραση με τις ενδιαφερόμενες
ομάδες στο σημείο αγοράς.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα κριτήρια σχεδιασμού και η
δημιουργία εταιρικής ταυτότητας επιχείρησης προϊόντων κρόκου Κοζάνης για την
προώθηση του στην ελληνική αγορά.
Περίληψη
This thesis presents the importance of packaging and corporate identity into the
communication and promotion of Krokos Kozanis in the Greek market. The study is
composed of two parts: the theoretical part concerning the packaging and the brand
identity of the product and the research part that concerns the design of the corporate
identity of a company with Kozani Saffron products.
In the theoretical part of the work, a study framework is developed regarding the
structure and concept of corporate identity as well as the specifications for corporate
identity design and logo creation.
The basic concepts and functions of packaging, the relationship of product packaging
to the consumer and the interaction with stakeholder groups at the point of purchase
are described.
The second part of the paper presents the design criteria and the creation of a
corporate identity for Kozani saffron products for its promotion in the Greek market.