Μελέτη και Σχεδιασμός Παραγωγής - Υλοποίηση Περιοδικής Έκδοσης
Study and Production Planning - Implementation of a Periodical Publication
Keywords
Περιοδικό ; Περιοδικό μόδας ; Έκδοση ; Επανέκδοση ; Εξώφυλλο ; Εκτύπωση ; ΒιβλιοδεσίαAbstract
Τα περιοδικά στις μέρες μας, αλλά και γενικότερα από τον καιρό που ξεκίνησαν
εκδίδονται και χρησιμοποιούνται ως ένα πολύτιμο μέσο το οποίο προσφέρει
στον αναγνώστη την δυνατότητα να ταξιδεύει νοητά μέσα από τις εικόνες και τα
κείμενα. Έτσι ο αναγνώστης μπορεί εύκολα να πληροφορηθεί και να λάβει
γνώσεις για το εκάστοτε θέμα το οποίο πραγματεύεται το κάθε περιοδικό.
Οι κατηγορίες μέσα στις οποίες μπορεί να εμπίπτει μια περιοδική έκδοση
ποικίλουν ανάλογα με την θεματολογία. Στην προκειμένη περίπτωση, το
περιοδικό Blitz ανήκει στην κατηγορία των περιοδικών μόδας. Συγκεκριμένα
πρόκειται για την επανέκδοση του βρετανικού ομώνυμου περιοδικού που
κυκλοφόρησε το 1980 και σταμάτησε να εκδίδεται μία δεκαετία αργότερα.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αναφέρεται στις διαδικασίες σχεδιασμού και τις
προδιαγραφές παραγωγής του συγκεκριμένου περιοδικού.
Σκοπός της είναι η μελέτη και ο σχεδιασμός παραγωγής ενός εντύπου το οποίο
θα ξαναμπεί δυναμικά στην αγορά των περιοδικών μόδας, ανανεωμένο,
πρωτοποριακό και έτοιμο να κατακτήσει το αγοραστικό κοινό.
Abstract
Magazines nowadays, and more generally since their inception, are published
and used as a valuable medium that offers the reader the possibility to travel
mentally through images and texts. Thus, the reader can easily obtain
information and knowledge about the subject that each magazine deals with.
The categories within which a journal publication can fall vary according to the
subject matter. In the present case, Blitz magazine belongs to the category of
fashion magazines. In particular, it is a reissue of the British magazine of the
same name, which was published in 1980 and ceased publication a decade
later.
The following thesis is about the design processes and production
specifications of this magazine.
Its purpose is to study and design the production of a publication that will
dynamically re-enter the fashion magazine market, refreshed, innovative and
ready to attract the buying public.