Show simple item record

Σύγχρονα μοντέλα μάθησης: Συνδυασμός της εφαρμογής τους στην εκπαίδευση φοιτητών διοίκησης

dc.contributor.advisorΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαππά, Γεωργία
dc.date.accessioned2025-02-04T08:18:59Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8318
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία με τίτλο «Σύγχρονα μοντέλα μάθησης: Συνδυασμός της εφαρμογής τους στην εκπαίδευση φοιτητών Διοίκησης», εξετάζει τη χρήση σύγχρονων μοντέλων μάθησης στην εκπαίδευση φοιτητών διοίκησης και οικονομίας, με στόχο την ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της μαθησιακής διαδικασίας. Στο θεωρητικό πλαίσιο, παρουσιάζονται οι βασικές θεωρίες μάθησης, όπως ο συμπεριφορισμός και ο κονστρουκτιβισμός, και αναλύονται οι παιδαγωγικές διαστάσεις και δυνατότητες των μοντέλων συνεργατικής μάθησης, ανακαλυπτικής μάθησης, της μεθόδου project και, κυρίως, του Team-Based Learning (TBL). Το TBL κατέχει κεντρική θέση στην εργασία ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό μοντέλο διδασκαλίας που βασίζεται στη συνεργασία των φοιτητών σε μικρές ομάδες, με σαφείς και δομημένες διαδικασίες. Η μάθηση στο πλαίσιο αυτό συντελείται μέσω της αλληλεπίδρασης και της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών, που καλούνται να επιλύσουν πραγματικά προβλήματα εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους. Το TBL προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, καθώς ενισχύει την κριτική σκέψη, τις δεξιότητες επικοινωνίας και την ομαδική εργασία, δεξιότητες απαραίτητες για την επαγγελματική εξέλιξη των φοιτητών στον τομέα της διοίκησης. Μετά τη θεωρητική διερεύνηση, ακολουθεί η μεθοδολογική ανάλυση και η εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων μάθησης, με σκοπό τη μελέτη των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι το TBL, συνεισφέρει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των φοιτητών και οδηγεί σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Η προσομοίωση της ομαδικής εργασίας και η βιωματική μάθηση που προσφέρει το TBL ενισχύουν την αυτονομία των φοιτητών και δημιουργούν συνθήκες που ανταποκρίνονται στις πραγματικές απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Συνολικά, η εργασία αναδεικνύει τη σημασία της προσαρμογής των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων στις ανάγκες των φοιτητών διοίκησης και προτείνει την ευρύτερη υιοθέτηση του TBL ως μεθόδου διδασκαλίας. Το TBL δεν περιορίζεται στην απλή μετάδοση γνώσης, αλλά καλλιεργεί ουσιαστικές δεξιότητες που είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σε επαγγελματικά και ακαδημαϊκά πλαίσια, προσφέροντας μία καινοτόμο διδακτική προοπτική, ικανή να ενισχύσει τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και να προετοιμάσει τους φοιτητές για τις απαιτήσεις του σύγχρονου κόσμου.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΟμαδική μάθησηel
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel
dc.subjectΑνακαλυπτική μάθησηel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectΘεωρίες μάθησηςel
dc.titleΣύγχρονα μοντέλα μάθησης: Συνδυασμός της εφαρμογής τους στην εκπαίδευση φοιτητών διοίκησηςel
dc.title.alternativeModern learning models: Combining their application in the education of business administration studentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.committeeGikas, Grigorios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe present study, titled "Contemporary Learning Models: Combining Their Application in the Education of Management students", examines the use of contemporary learning models in the education of management and economics students, aiming to develop knowledge, skills, and enhance learning process effectiveness. Firstly, fundamental learning theories such as behaviorism and constructivism are presented. Additionally, the pedagogical dimensions and possibilities of collaborative learning models, discovery learning, the project method, and, primarily, Team-Based Learning (TBL) are analyzed. TBL, which is a modern and effective teaching model based on student collaboration in small groups, with clear and structured procedures, is the main method studied. Learning in this context occurs through interaction and active student participation, where students are called to solve real-world problems by applying their knowledge. TBL offers significant advantages as it enhances critical thinking, communication skills, and teamwork—skills essential for the professional development of students in the field of management. The study proceeds with the methodological analysis and application of contemporary learning methods to examine their outcomes in the educational process. The research findings confirm that TBL substantially contributes to the development of student skills and leads to improved learning outcomes. The simulation of teamwork and experiential learning provided by TBL enhances students' autonomy and creates conditions that align with the real demands of the modern working environment. Overall, the study highlights the importance of adapting educational approaches to the needs of management students and proposes the broader adoption of TBL as a teaching method. TBL is not limited to the mere transmission of knowledge but cultivates essential skills that are vital for success in both professional and academic settings. It offers an innovative teaching perspective capable of enriching curricula and preparing students for the modern day demands.el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2025-08-06T08:18:59Z


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές