Show simple item record

Σύλλογος γονέων και σχολείο. Ο ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, παρούσα κατάσταση και προτάσεις-προοπτικές για βελτίωση της συνεργασίας του συλλόγου γονέων με το σχολείο

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΠλατογιάννη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2025-03-13T08:24:27Z
dc.date.available2025-03-13T08:24:27Z
dc.date.issued2025-03-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8728
dc.description.abstractΗ συνεργασία μεταξύ Συλλόγου Γονέων και Σχολείου έχει ουσιώδη βαρύτητα για τη λειτουργία, τη σχολική απόδοση και ποιότητα μιας σχολικής κοινότητας. Η συνεργασία αυτή δυστυχώς δεν υφίσταται πάντα και από τις δύο πλευρές. Κάποιες φορές βρίσκεται σε τυπικό επίπεδο ή οι γονείς εμπλέκονται επιφανειακά στη σχολική πραγματικότητα, κυρίως σε ζητήματα πρακτικής φύσεως, κάτι που περιορίζει κατά πολύ τις δυνατότητες για μια βαθύτερη αλληλεπίδραση. Στη συγκεκριμένη εργασία θα δοθεί έμφαση στη συνεργασία του Συλλόγου Γονέων και Σχολείου, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αργολίδας, θα αναλυθεί η κατάσταση που επικρατεί σήμερα και θα προταθούν τρόποι για την εξασφάλιση των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων ως προς τη συνεργασία των δύο αυτών φορέων. Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη μορφή συνεργασίας δεν είναι πάντα διασφαλισμένη στην Ελληνική πραγματικότητα θα δοθεί έμφαση στα αίτια αυτής της κατάστασης και στις προτάσεις βελτίωσής της εστιάζοντας στα θετικά αποτελέσματα που θα έχει μια υγιή συνεργασία.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣύλλογος Γονέων και Κηδεμόνωνel
dc.subjectΣχολείαel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectΠροτάσεις βελτίωσηςel
dc.subjectΠαρούσα κατάστασηel
dc.titleΣύλλογος γονέων και σχολείο. Ο ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, παρούσα κατάσταση και προτάσεις-προοπτικές για βελτίωση της συνεργασίας του συλλόγου γονέων με το σχολείοel
dc.title.alternativeParent-Teacher Association (PTA) and school. The role of the PTA, the current situation and proposals-prospects for improving the cooperation between the PTA and schoolel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.committeeKytagias, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe cooperation between Parent -Teacher Association (PTA) and school is essential for the functioning, school performance and quality of a school community. Unfortunately, this cooperation does not always exist on both sides. Sometimes it is at a formal level or parents are only superficially involved in school life, mainly in practical matters, which greatly limits the possibilities for deeper interaction. This paper will focus on the cooperation between the Parents' Association and the School, in Primary schools in the Prefecture of Argolida, analyzing the current situation and proposing ways to ensure maximum results in terms of cooperation between these two actors. Given that this form of cooperation is not always guaranteed in the Greek reality, emphasis will be given to the causes of this situation and to the proposals for its improvement, focusing on the positive results that a healthy cooperation will have.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές