Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παιχνιδοποίηση και προσχολική εκπαίδευση: Καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία μάθησης σε εκπαιδευτικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΜπάκωση, Μαριάννα
dc.contributor.authorΣελλή, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2025-03-13T08:33:34Z
dc.date.available2025-03-13T08:33:34Z
dc.date.issued2025-03-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8729
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά την εφαρμογή της Παιχνιδοποίηση στην Προσχολική Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση που αξιοποιεί στοιχεία παιχνιδιού, με στόχο τη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας. Τα παιδιά ενισχύουν τη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη, ενώ παράλληλα αυξάνεται η εμπλοκή και το κίνητρό τους για μάθηση. Η ενσωμάτωση της παιχνιδοποίησης στην προσχολική εκπαίδευση μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου η μάθηση γίνεται απολαυστική και ουσιαστική, προετοιμάζοντας τα παιδιά για τη μελλοντική τους εκπαίδευση. Στο θεωρητικό πλαίσιο παρουσιάζεται η έννοια και η ιστορική εξέλιξη της παιχνιδοποίησης, οι εκπαιδευτικές θεωρίες που τη στηρίζουν και η εφαρμογή της στα ελληνικά νηπιαγωγεία. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση επτά ψηφιακών εργαλείων παιχνιδοποίησης, ενώ στο επόμενο στάδιο αξιολογούνται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως λειτουργικότητα, ευχρηστία και εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα. Τέλος, εξάγονται συμπεράσματα και προτείνονται τρόποι βελτίωσης και ενίσχυσης της χρήσης της παιχνιδοποίησης στην ελληνική προσχολική εκπαίδευση.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectΨηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.titleΠαιχνιδοποίηση και προσχολική εκπαίδευση: Καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία μάθησης σε εκπαιδευτικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeGamification and early childhood education: Innovative digital learning tools in early childhood educational organisationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeKytagias, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation focuses on the application of Gamification in Preschool Education, a modern pedagogical approach that utilizes game elements to enhance the learning experience. Children strengthen their cognitive, social and emotional skills while increasing their engagement and motivation for learning. The inclusion of gamification in preschool education can contribute to creating an environment where learning becomes enjoyable and meaningful, effectively preparing children for their future education. The theoretical framework presents the concept and historical development of gamification, the educational theories that support it, and its application in Greek kindergartens. Additionally, an analysis of seven digital gamification tools is conducted, followed by an evaluation based on specific criteria such as functionality, usability and educational effectiveness. Finally, conclusions are drawn and suggestions are made in ways of improving and enhancing the use of gamification in Greek preschool education.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές