Σχεδιασμός επωνυμίας με το όνομα "ΙΡΙΣ" και οι εφαρμογές της
Brand design with the name "IRIS" and its applications

Λέξεις-κλειδιά
Brand ; Branding ; Iris Cosmetics ; Εταιρική ταυτότητα ; Λουλούδι ίριδας ; Καλλυντικά προϊόντα ; Ενυδάτωση ; 3D σχεδιασμός ; Καινοτόμες συσκευασίες ; Λογότυπο ; Αφίσα ; Θεά Ίριδα ; Social media ; Ιστοσελίδα ; Χώρος εκδηλώσεωνΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας ενός νέου brand καλλυντικών με την ονομασία Iris Cosmetics. Το όνομα προέρχεται από το λουλούδι της ίριδας, γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες στην περιποίηση της επιδερμίδας. Πλούσιο σε ενυδατικά συστατικά και φυσικές ίνες απολέπισης, το λουλούδι της ίριδας αποτελεί το βασικό στοιχείο της σειράς προϊόντων του brand. Μέσω της χρήσης 3D σχεδιασμού, επιτεύχθηκε η δημιουργία καινοτόμων συσκευασιών που αντλούν την αισθητική και τη λειτουργικότητα τους από τη μορφή και τις ιδιότητες του λουλουδιού.
Η πτυχιακή αυτή εργασία περιλαμβάνει αρχικά τον σχεδιασμό του λογοτύπου, τον σχεδιασμό των προϊόντων, την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας αλλά και του branding. Στο πλαίσιο της μελέτης, δημιουργήθηκαν αρχικά μέσα προώθησης όπως αφίσες, δώρα ή στοιχεία προώθησης, όπως χώρος εκδηλώσεων, ιστοσελίδα και παρουσία στα social media. Με τον τρόπο αυτό το brand ενισχύει τη συνολική ταυτότητα του και την επικοινωνία του με το κοινό. Η πτυχιακή εργασία με τίτλο «ίρις» είναι μια εξερεύνηση στον κόσμο της φυσικής ομορφιάς, εμπνευσμένη από το μαγευτικό λουλούδι της Ίριδας.
Τα κεφάλαια της εργασίας καλύπτουν την έρευνα γύρω από τις καλλυντικές ιδιότητες του λουλουδιού της ίριδας, την ιστορική και μυθολογική προέλευση του ονόματός του από τη θεά Ίριδα.
Περίληψη
This thesis explores the corporate identity design of a new cosmetics brand named Iris Cosmetics. The brand’s name is inspired by the iris flower, which is recognized for its beneficial properties in skincare. As a result, it serves as the foundation of the brand’s product line, reinforcing the connection between nature and beauty.
A key aspect of the project was the development of innovative packaging through the use of 3D design techniques. The design process aimed to create packaging that not only enhances the visual identity of the brand but also draws inspiration from the shape, texture, and natural properties of the iris flower. By integrating functionality with aesthetics, the packaging design reflects the brand’s commitment to high quality, nature-inspired skincare solutions.
This thesis encompasses the logo design, product design, the development of the corporate identity, and the overall branding strategy of the company. As part of the study, various promotional materials were initially created, including posters, gifts, and marketing elements, along with additional promotional assets such as an event space, a website, and a social media presence. These elements were designed to enhance the brand’s overall identity and strengthen its communication with the audience. Titled «Iris», this thesis is an exploration into the world of natural beauty, inspired by the captivating iris flower and its timeless elegance. The chapters of this thesis cover research on the cosmetic properties of the iris flower, as well as the historical and mythological origins of its name, derived from the goddess Iris.