Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας σε πλαίσιο παιδαγωγικού προγράμματος

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Τρυφαίνη
dc.contributor.authorΠροβατά, Βασιλική
dc.date.accessioned2021-07-22T06:51:24Z
dc.date.available2021-07-22T06:51:24Z
dc.date.issued2021-07-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/895
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-746
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, αναλύει τον όρο «επικοινωνία», τις μορφές της, τους παράγοντες που την επηρεάζουν και μέσω εμπειρικής μελέτης, εξετάζει τον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους τα μέλη μιας εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως αυτή του Παιδικού Σταθμού. Εστιάζει στην αμφίδρομη επικοινωνία των παιδαγωγών, κυρίως μεταξύ τους, αλλά και με τα παιδιά, τους γονείς και με τα υψηλότερα κλιμάκια της διοικητικής ιεραρχίας. Ειδικότερα, επικεντρώνεται στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται στον εκπαιδευτικό χώρο, καθώς και στην αρνητική ή θετική επίδραση που έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης εστιάζει στην μελέτη καινοτόμων μεθόδων επικοινωνίας και μελετά τις απόψεις των παιδαγωγών σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους, αλλά και κατά πόσο αποτελούν κίνητρο για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους, προς όφελος πάντα της παιδαγωγικής διαδικασίας και της εξέλιξης τους μέσα σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό.el
dc.format.extent202el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectΣχολικό περιβάλλονel
dc.titleΕναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας σε πλαίσιο παιδαγωγικού προγράμματοςel
dc.title.alternativeAlternative communication methods within a pedagogical programel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe main purpose of this study aims to focus on communication and interaction of all members of an educational community such as Kindergarten and concerns the two-way communication of the educators with each other, with the children, the parents but also with the higher levels of the administrative hierarchy. In particular, it focuses on the interpersonal relationships that develop in the educational field, as well as the impact that these relationships have on the shaping of learning outcomes. In addition, focuses on study of innovative methods of communication and studies educators’ view of their effectiveness and whether they are an incentive for better communication between them, always for the benefit of the pedagogical process and their development within an educational organization.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές