Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση αποδοχής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εν μέσω της πανδημίας Covid-19 μεταξύ των φοιτητών του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.authorΔοξάκη, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2021-07-22T16:52:10Z
dc.date.available2021-07-22T16:52:10Z
dc.date.issued2021-07-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/917
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-768
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει να διερευνήσει τους παράγοντες που επιδρούν στην αποδοχή της ηλεκτρονικής μάθησης, καθώς και τον βαθμό επίδρασής τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19 μεταξύ των φοιτητών του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑ.Δ.Α.). Συνεπώς χρησιμοποιήθηκε ένα προσαρμοσμένο Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας (TAM), το οποίο είναι ευρέως διαδεδομένο για τέτοιου είδους μελέτες. Συγκεκριμένα, στις βασικές κατασκευές του μοντέλο TAM που προτάθηκε από τους Davis et al. (1989), προστέθηκαν τρεις εξωτερικές κατασκευές, η αυτό- αποτελεσματικότητα χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή (CSE), η πρότερη εμπειρία χρήσης της ηλεκτρονικής μάθησης (XEL) και η εκλαμβάνουσα απόλαυση (PE). Τα δεδομένα συλλέχθησαν από 201 φοιτητές, προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου του συγκεκριμένου τμήματος και για την ανάλυση τους χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο για τις Κοινωνικές Επιστήμες SPSS 20 και το λογισμικό SmartPLS 3 GmbH, στο οποίο υλοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) για την αξιολόγηση και τη μέτρηση του προτεινόμενου μοντέλου. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι: α) το προτεινόμενο μοντέλο βασισμένο στο TAM εξηγεί επιτυχώς σχεδόν όλους τους παράγοντες που επιδρούν στη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης, καθώς και τον βαθμό επίδρασής τους β) η πιο σημαντική θετική επίδραση αποδεικνύεται, της εκλαμβάνουσας ευκολίας χρήσης (PEOU) στη στάσης (AT) απέναντι στη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης. Ακολουθεί της εκλαμβάνουσας χρησιμότητας (PU) στην συμπεριφορική πρόθεση χρήσης (BIU), και γ) βρέθηκαν όλες επιδράσεις μεταξύ των κατασκευών του ΤΑΜ θετικές και στατιστικά σημαντικές, εκτός από μία, την επίδραση της αυτό- αποτελεσματικότητα χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή (CSE) στην εκλαμβάνουσα χρησιμότητα (PU), η οποία ναι μεν είχε θετικό πρόσημο, όμως δεν ήταν στατιστικά σημαντική.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectMicrosoft Teamsel
dc.subjectCovid- 19el
dc.subjectΜοντέλο αποδοχής τεχνολογίαςel
dc.subjectΜοντελοποίηση δομικών εξισώσεων μερικών ελαχίστων τετραγώνων (PLS- SEM)el
dc.titleΔιερεύνηση αποδοχής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εν μέσω της πανδημίας Covid-19 μεταξύ των φοιτητών του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικήςel
dc.title.alternativeExploring the acceptance of distance education amidst covid-19 pandemic among the students of the Department of Informatics and Computer Engineering of the University of West Atticael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπανικολάου, Κυπαρισσία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis study aims to investigate the factors that affect on the acceptance of e-learning, as well as the degree of their effect, amidst Covid-19 pandemic among students of the Department of Informatics and Computer Engineering of the University of West Attica (PA.DA.). Therefore, an adapted Technological Acceptance Model (TAM) was therefore used, which is widely used for a lot of number of studies. In particular, in the basic constructions of the TAM model proposed by Davis et al. (1989), three exogenous constructs were added: Computer Self-Efficacy (CSE), prior E-Learning Experience (XEL) and Perceived Enjoyment (PE). The data were collected from 201 students (undergraduate and postgraduate level) of the specific department and for their analysis were used the statistical package for Social Sciences SPSS 20 and the software SmartPLS 3 GmbH, in which was actualized the analysis method Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM), to evaluate and measure the proposed model. The results emerged that: a) the proposed TAM-based model successfully explains almost all the factors that affect in the use of e-learning, as well as their degree of effect b) the most significant positive effect is the Perceived Ease Of Use (PEOU) in the Attitude (AT) towards use of e-learning. The following is the Perceivd of Use (PU) in the Behavioral Intention of Use (BIU), and c) all positive effects between TAM constructs were confirmed statistically significant, except for one, the effect of the Computer Self-Efficacy (CSE) in the Perceived Usefulness (PU), which although had a positive sign, was not statistically significant.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές