dc.contributor.advisor | Σγουροπούλου, Κλειώ | |
dc.contributor.author | Μαραβέλια, Πετρούλα Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-07-23T05:48:53Z | |
dc.date.available | 2021-07-23T05:48:53Z | |
dc.date.issued | 2021-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/922 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-773 | |
dc.description.abstract | Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα καθιστά αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας των ανθρώπων. Οι πολύπλευρες δυνατότητες τους θα ήταν αδύνατο να μην αξιοποιηθούν παιδαγωγικά από την εκπαιδευτική κοινότητα. Προκειμένου να διερευνηθεί ο αντίκτυπος της ενσωμάτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαιδευτική πράξη και ειδικότερα στη διδακτική μαθημάτων της Οικονομικής επιστήμης διενεργήθηκε και η παρούσα διπλωματική εργασία. Πιο συγκεκριμένα, για την εκπόνηση της έρευνας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ένα ψηφιακό μάθημα το οποίο φιλοξενήθηκε στην πλατφόρμα WordPress, και ενσωματώνει χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου, για τη διδασκαλία του μαθήματος Αρχές Μάρκετινγκ της Β΄ τάξης Επαγγελματικού Λυκείου. Μέσω του ψηφιακού μαθήματος που δημιουργήθηκε, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν σε ομάδες, να κοινοποιήσουν περιεχόμενο, να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο άλλων μέσω like και comment, όπως επίσης να αποστείλουν αιτήματα φιλίας σε άλλους χρήστες και να γίνουν μέλη ομάδων. Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός όπως αυτός αναλύθηκε και υλοποιήθηκε, στηρίχθηκε στη θεωρία του συμπεριφορισμού, του εποικοδομισμού και της συνεργατικής μάθησης με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Το περιβάλλον διεπαφής, το περιεχόμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και του συστήματος αλλά και η αλληλεπίδραση των χρηστών μεταξύ τους, όπως επίσης και τα αποτελέσματα, αξιολογήθηκαν από τους συμμετέχοντες με ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, τα ποσοτικά δεδομένα που συλλέχθηκαν επιβεβαιώνουν τη διεθνή βιβλιογραφία, σύμφωνα με την οποία η ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαιδευτική πράξη αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο αυξάνοντας την κοινωνική αλληλεπίδραση αλλά και την επίδοση των μαθητών. Επιπλέον, σημειώνουν ότι η ενσωμάτωση θεωριών μάθησης στα κοινωνικά δίκτυα για την εκπαίδευση έχει σημαντικά παιδαγωγικά οφέλη. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης | el |
dc.subject | Συνεργατική μάθηση | el |
dc.subject | Ψηφιακό μάθημα | el |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | el |
dc.subject | Οικονομική επιστήμη | el |
dc.title | Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου για την εκμάθηση μαθημάτων της οικονομικής επιστήμης στη μέση εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Creation of an educational platform with social network features for the learning of economics courses in middle education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπανικολάου, Κυπαρισσία | |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | The rapid growth of social media renders them an integral part of people's daily lives. Their multifaceted potential is impossible not to be exploited pedagogically by the educational community. The main objective of this dissertation is to investigate the impact of the integration of social media in the educational practice and in particular in the teaching of Economics. More specifically, for the elaboration of the research, a digital course was designed, developed and hosted on the WordPress platform holding social networking characteristics for the teaching of the course “Principles of Marketing” in High School. Using this digital course, students have the opportunity to work in groups, share content, interact with the content of others through likes and comments, as well as send friend requests to other users and join groups. Educational design as it was analyzed and implemented was based on theory of behavior, constructivism and collaborative learning using a computer. The interface, the content, the interaction between the users and the system but also the interaction of the users with each other, as well as the outcomes, were evaluated at the end by the participants with encouraging results. In particular, the collected quantitative data confirm the related bibliography according to which the integration of social media in the educational practice is a novel approach increasing the social interaction and student performance. In addition, it needs to be noted that the integration of learning theories into social networks in education has significant pedagogical benefits. | el |