dc.contributor.advisor | Σγουροπούλου, Κλειώ | |
dc.contributor.advisor | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.author | Κορφιάτη, Ηλέκτρα | |
dc.date.accessioned | 2021-07-23T06:04:37Z | |
dc.date.available | 2021-07-23T06:04:37Z | |
dc.date.issued | 2021-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/924 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-775 | |
dc.description.abstract | Η επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς Augmented Reality είναι μία τεχνολογία που εφαρμόζεται σε κινητές συσκευές. Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας ερμηνεύεται ως η τεχνολογία που το υλικό - πραγματικό περιβάλλον του χρήστη ενισχύεται (επαυξάνεται) με εικονικά - τεχνητά στοιχεία, δημιουργώντας μια «νέα πραγματικότητα» στην οποία ταυτοχρόνως υπάρχουν υλικά και εικονικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο Οι πιο σημαντικές εφαρμογές της τεχνολογίας της Ε.Π. στον εκπαιδευτικό τομέα είναι η μάθηση που είναι βασισμένη στην ανακάλυψη, τα βιβλία επαυξημένης πραγματικότητας, τα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας, η εκμάθηση δεξιοτήτων και τη μοντελοποίηση των αντικειμένων. Ειδικά στο χώρο της ειδικής αγωγής έχει υπογραμμιστεί η αξία της AR στο πρόγραμμα της εκπαιδευτικής κατάρτισης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει μία συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα (Ε.Π.) στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Τα μαθησιακά αποτελέσματα ενισχύουν τα κίνητρα τους και βελτιώνουν τη μαθησιακή τους απόδοση. Τα παιδαγωγικά αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας προωθούν την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση και αναπτύσσεται η ομαδοσυνεργατική μάθηση. Τέλος, ως προς τις τεχνικές προοπτικές τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν εύχρηστα και αποδοτικά. | el |
dc.format.extent | 113 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Συγκριτική μελέτη | el |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Φορητή μάθηση | el |
dc.subject | Φορητή επαυξημένη μάθηση | el |
dc.subject | Ψηφιακά παιχνίδια | el |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.title | Συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Comparative study and literature review for augmented reality in special education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.committee | Σγουροπούλου, Κλειώ | |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | Augmented reality is a technology applied to mobile devices. Augmented reality technology is interpreted as the technology in which the material - real user environment is enhanced (augmented) with virtual - artificial elements, creating a "new reality" in which at the same time there are real-time materials and virtual elements. The most important applications of the technology of the AR in education is learning based on discovery, augmented reality books, augmented reality games.Especially in the field of special education, the value of AR in the educational training program for children with special educational needs has been emphasized. The purpose of this dissertation is to present a comparative study and review of the literature on augmented reality (AR) in special education and training. In more detail, the applications of augmented reality technology in various fields and especially in the field of education are presented. The results of using augmented reality were encouraging. Learning outcomes enhance their motivation and improve their learning performance. The pedagogical results show that students through augmented reality promote self-directed learning and collaborative learning is developed. Finally, from a technical point of view, the tools used were easy to use and efficient. | el |