Show simple item record

Η χρήση του πατώματος στη διαδικασία του παιχνιδιού από τα μικρά παιδιά

dc.contributor.advisorΚατσιάδα, Ελένη
dc.contributor.authorΛάμτσε, Αρτεμίσα
dc.date.accessioned2021-07-23T11:50:48Z
dc.date.available2021-07-23T11:50:48Z
dc.date.issued2021-07-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/934
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-785
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά τον τρόπο με τον οποίο γίνεται χρήση του πατώματος από τα παιδιά στη διαδικασία του παιχνιδιού τους. Συγκεκριμένα, γίνονται αναφορές όσον αφορά το παιχνίδι, τα οφέλη του όπως επίσης και τον ρόλο των ενηλίκων, των συνομήλικων αλλά και του φυσικού περιβάλλοντος στο παιχνίδι των παιδιών. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στις σχέσεις των παιδιών με τους συνομηλίκους τους κατά την διάρκεια του παιχνιδιού τους στο πάτωμα όπως επίσης και στις αλληλεπιδράσεις των παιδιών με τις παιδαγωγούς στο πάτωμα. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δείχνουν πως τελικά το πάτωμα λειτουργεί για τα παιδιά αρκετές φορές ως σημείο εκκίνησης του παιχνιδιού τους τόσο όταν παίζουν μόνα τους όσο και όταν αλληλεπιδρούν με τους συνομηλίκους τους σε αυτό, ενώ από την άλλη φανερώνεται και η ανάγκη που έχουν τα παιδιά για αλληλεπίδραση με τους παιδαγωγούς τους στο πάτωμα όπως διαπιστώθηκε και από την προκειμένη έρευνα.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΠάτωμαel
dc.subjectΣυνομήλικοιel
dc.subjectΒρεφικός σταθμόςel
dc.titleΗ χρήση του πατώματος στη διαδικασία του παιχνιδιού από τα μικρά παιδιάel
dc.title.alternativeYoung children's use of their daycare setting's floor during free playel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑγγελή, Βαρβάρα
dc.contributor.committeeΡέτσιου, Στυλιανή
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.description.abstracttranslatedThis paper examines how children use the floor during the play process. The literature review draws on research findings regarding children’s play and its benefits as well as the role of adults, peers and the natural environment in children’s play. Particular emphasis is given on children’s relationship with their peers during their play on the floor as well as on children’s interactions with educators on the floor. The results of the present study show that the floor is for children a starting point for their play both when they play alone and when they interact with their peers while, on the other hand, there were indications in this study for children’s need for interaction with their educators during their play on the floor.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές