dc.contributor.advisor | Lalou, Panagiota | |
dc.contributor.author | Αρβανίτη, Αθανασία | |
dc.date.accessioned | 2021-07-23T13:40:35Z | |
dc.date.available | 2021-07-23T13:40:35Z | |
dc.date.issued | 2021-07-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/940 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-791 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση να προσεγγιστεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται τα εκπαιδευτικά σενάρια από τους/τις νηπιαγωγούς και αντλούν τα θέματα τους από την μαθησιακή περιοχή των φυσικών επιστημών. Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες στο χώρο του νηπιαγωγείου επιδιώκονται η κατανόηση εννοιών, η απόκτηση εμπειριών και η ανάπτυξη δεξιοτήτων σκέψης και επιστημονικής μεθόδου. Είναι εύλογη επομένως η αξία διδασκαλίας τους στο χώρο του νηπιαγωγείου. Ειδικότερα, αναφέρεται η δομή και η οργάνωση του εκπαιδευτικού σεναρίου με την αξιοποίηση των ΤΠΕ και η αξιολόγηση του καθώς και η συμβολή του εκπαιδευτικού λογισμικού. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην σημασία της διερευνητικής μάθησης- μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση- με πολλά οφέλη για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων της ερευνητικής δράσης. Οι έρευνες αυτές έχουν νόημα για τα μικρά παιδιά και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στο χώρο των φυσικών επιστημών.
Στην παρούσα εργασία, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης από τον κόσμο των φυσικών επιστημών.
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει το εκπαιδευτικό σενάριο για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως πολύτιμο εργαλείο για όλους τους εμπλεκόμενους στην διαδικασία μάθησης.
| el |
dc.format.extent | 45 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | ICT | el |
dc.subject | Information and Communication Technologies | el |
dc.subject | Τεχνολογία της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών | el |
dc.title | Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθηση | el |
dc.title.alternative | Designing educational scenarios for teaching science in kindergarten using new technologies and utilizing the inquiry- based learning | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | SIDIROPOULOU, MARIA | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper attempts through the bibliographical review to approach the way in which educational scenarios are designed by kindergarteners and draw their subjects from the learning area of natural sciences. Teaching natural sciences in the field of kindergarten is intended to understand concepts, gain experience and develop thinking skills and scientific method. It is therefore reasonable to value their teaching in the field of the kindergarten. In particular, the structure and organization of the educational scenario is mentioned through the use of ICT and its evaluation as well as the contribution of the educational software is mentioned. Particular mention is made of the importance of inquiry- based learning, a modern pedagogical approach - with many benefits for the development of basic skills of research action. These surveys make sense for young children and find fertile ground in the field of natural sciences.
In this paper, an educational scenario on the phenomena of melting and coagulation from the world of natural sciences was designed and implemented in kindergarten.
The aim of the work is to highlight the educational scenario for the teaching of natural sciences by using it as a valuable tool for all involved in the learning process.
| el |