Show simple item record

Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθηση

dc.contributor.advisorLalou, Panagiota
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Αθανασία
dc.date.accessioned2021-07-23T13:40:35Z
dc.date.available2021-07-23T13:40:35Z
dc.date.issued2021-07-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/940
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-791
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση να προσεγγιστεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται τα εκπαιδευτικά σενάρια από τους/τις νηπιαγωγούς και αντλούν τα θέματα τους από την μαθησιακή περιοχή των φυσικών επιστημών. Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες στο χώρο του νηπιαγωγείου επιδιώκονται η κατανόηση εννοιών, η απόκτηση εμπειριών και η ανάπτυξη δεξιοτήτων σκέψης και επιστημονικής μεθόδου. Είναι εύλογη επομένως η αξία διδασκαλίας τους στο χώρο του νηπιαγωγείου. Ειδικότερα, αναφέρεται η δομή και η οργάνωση του εκπαιδευτικού σεναρίου με την αξιοποίηση των ΤΠΕ και η αξιολόγηση του καθώς και η συμβολή του εκπαιδευτικού λογισμικού. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην σημασία της διερευνητικής μάθησης- μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση- με πολλά οφέλη για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων της ερευνητικής δράσης. Οι έρευνες αυτές έχουν νόημα για τα μικρά παιδιά και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στο χώρο των φυσικών επιστημών. Στην παρούσα εργασία, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης από τον κόσμο των φυσικών επιστημών. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει το εκπαιδευτικό σενάριο για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως πολύτιμο εργαλείο για όλους τους εμπλεκόμενους στην διαδικασία μάθησης.    el
dc.format.extent45el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectICTel
dc.subjectInformation and Communication Technologiesel
dc.subjectΤεχνολογία της Πληροφορίας και των Επικοινωνιώνel
dc.titleΣχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθησηel
dc.title.alternativeDesigning educational scenarios for teaching science in kindergarten using new technologies and utilizing the inquiry- based learningel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSIDIROPOULOU, MARIA
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper attempts through the bibliographical review to approach the way in which educational scenarios are designed by kindergarteners and draw their subjects from the learning area of natural sciences. Teaching natural sciences in the field of kindergarten is intended to understand concepts, gain experience and develop thinking skills and scientific method. It is therefore reasonable to value their teaching in the field of the kindergarten. In particular, the structure and organization of the educational scenario is mentioned through the use of ICT and its evaluation as well as the contribution of the educational software is mentioned. Particular mention is made of the importance of inquiry- based learning, a modern pedagogical approach - with many benefits for the development of basic skills of research action. These surveys make sense for young children and find fertile ground in the field of natural sciences. In this paper, an educational scenario on the phenomena of melting and coagulation from the world of natural sciences was designed and implemented in kindergarten. The aim of the work is to highlight the educational scenario for the teaching of natural sciences by using it as a valuable tool for all involved in the learning process.  el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές