Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά Επιβλέποντα "f1bac4a4-bb7c-4ca9-99c3-72bf5ca18c82"
Αποτελέσματα 17-26 από 26
-
Μελέτη βαθμού ικανοποίησης από τα αποτελέσματα Συμπράξεων Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην ελληνική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των διευθυντών των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Αφορμή για το θέμα της διπλωματικής μου έδωσε το γεγονός ότι υπηρετώ σε σχολείο που κατασκευάστηκε με Σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέλος είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση ... -
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης στην τάξη. Αντιλήψεις καθηγητών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Σε μια εποχή που η ηγεσία των εκπαιδευτικών θεωρείται ως κεντρικό συστατικό για την εκπαιδευτική αλλαγή και βελτίωση, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το κατά πόσο είναι αποδεκτή η ταυτότητα του ... -
Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ... -
Ο ρόλος της επιμόρφωσης του διευθυντή στη διαχείριση συγκρούσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η σύγκρουση ως φαινόμενο αποτελεί ένα στοιχείο μιας οργανωμένης και εξελισσόμενης κοινωνίας, η οποία συμβαίνει φυσιολογικά μέσα στους οργανισμούς εφόσον είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Η σύγκρουση ... -
Ο ρόλος της τέχνης στην αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων που βιώνουν παιδαγωγοί - εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα έρευνα εμβαθύνει στη χρήση της τέχνης και των καλλιτεχνικών εκφραστικών μέσων ως στρατηγική αντιμετώπισης, πρόληψης των στρεσογόνων καταστάσεων και μείωσης του στρες και του άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση των συγκρούσεων στην υποχρεωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η σχολική σύγκρουση είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που προκύπτει συχνά στα εληνικά σχολεία και οφείλεται ως επί το πλείστον σε διαπροσωπικούς και οργανωτικούς παράγοντες. Ο ρόλος της ηγεσίας του σχολείου είναι εξαιρετικά ... -
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δημιουργία ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού σχολικού περιβάλλοντος: ποιοτικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές πρακτικές - δράσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η εργασία που ακολουθεί αφορά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και δη της περιφέρειας Α’ Αθηνών για τη σύσταση ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού τύπου σχολικού περιβάλλοντος και διακρίνεται σε δύο μέρη: ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Στη διπλωματική εργασία που ακολουθεί σκοπός του θεωρητικού της μέρους είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διευθυντών, τα οποία μπορούν να συμβάλουν και να παίξουν καθοριστικό ρόλο ... -
Στρατηγικές διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών δομών ως προς την αποστολή τους και την παροχή υπηρεσιών που προσφέρουν στην κοινωνία τις θέτει ως ένα τομέα που δεν δύναται να εξετασθεί ως μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση ή ως ένα τυπικό ...