Browsing by Advisor "0ff41dfa-bdb7-4a20-abc6-2e22fdf44042"
Now showing items 1-20 of 24
-
Educating student social - emotional aspect: assessing factors of cooperative learning effectiveness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)This research study attempts to investigate the teaching method of cooperative learning, under the scope of holistic education. The two notions are connected to each other, as cooperative learning is a part of social – ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για την σχολική ηγεσία και την σχολική αποτελεσματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)H σχολική αποτελεσματικότητα είναι ένα ζήτημα με το οποίο έχει ασχοληθεί μεγάλο πλήθος ερευνητών. Από αυτό και μόνο φαίνεται η μεγάλη σημασία που έχει για τη βελτίωση της διαδικασίας της μάθησης. Στόχος της συγκεκριμένης ... -
Διερευνώντας την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η έρευνα αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της ενσυναίσθησης και της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τωv εκπαιδευτικών με εστίαση στη συvαισθηματική τους διάσταση, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος των συναισθημάτων στην ... -
Εγκλήματα λευκού κολάρου: Μελέτη περίπτωσης του ομίλου Folli Follie Group
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Οι οικονομικές καταστάσεις συνιστούν την προβολή της εικόνας μιας επιχείρησης, καθώς και των επιπέδων κέρδους της σε μια δεδομένη στιγμή. Η αξιοπιστία αυτών κρίνεται καίρια, καθώς συντελεί στη διαμόρφωση των τάσεων του ... -
Ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού σε περιπτώσεις παιδικής παχυσαρκίας μέσω διδακτικών μεθόδων ενσυναίσθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και συγκεκριμένα στα παιδιά με παιδική παχυσαρκία που καταλήγουν να γίνονται θύματα περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ... -
Η αισθητική ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών της Αισθητικής Ηγεσίας στην εκπαίδευση. Στο εμπειρικό μέρος, διερευνήθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και βοηθητικά εργαλεία προς ... -
Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές ... -
Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)Το σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ... -
Η έννοια της αριστείας στη μουσική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η παρούσα μελέτη έχει ως κύριο στόχο τον εντοπισμό των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών και συσχετισμένων συμπεριφορών που βοηθούν τους μουσικούς να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους, έχοντας επίγνωση των προκλήσεων ... -
Η εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1ης Απριλίου έως 15ης Μαΐου του 2023 με σκοπό να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής ... -
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ... -
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Ηθική ηγεσία - Αριστοτελική ηθική και διοίκηση - Τα χαρακτηριστικά του αριστοτελικού ηγέτη σε διευθυντές/ντριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Η πολυπλοκότητα και πολυσυνθετικότητα των σύγχρονων κοινωνιών απαιτούν μεταξύ άλλων αποτελεσματικούς και ικανούς ηθικούς ηγέτες σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν πολυδιάστατα προβλήματα και ... -
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ... -
Μελέτη περίπτωσης Παπαστράτος IQOS
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-17)Ολοένα και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος. Ως εκ τούτου η καπνοβιομηχανία και πληθώρα εταιρειών που ανήκουν σε αυτή κάνουν προσπάθειες ανακάλυψης εναλλακτικών λύσεων μέσω ... -
Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα ... -
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη ... -
Παγιωμένος και αναπτυξιακός τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών στην προσέγγιση μαθητών με χαμηλή επίδοση. Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Ο τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών είναι καθοριστικός στην τέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αφού με βάση αυτόν οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν στις διδακτικές και παιδαγωγικές τους επιλογές. Ο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού ... -
Περιστατικά λεκτικής βίας και σχολικού εκφοβισμού στο ελληνικό δημοτικό σχολείο μέσω προφορικής αφήγησης. Στρατηγική και τεχνικές αντιμετώπισης του φαινομένου εκ μέρους της διοίκησης και του εκπαιδευτικού προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Στην παρούσα διπλωματική έρευνα διερευνώνται οι υποκειμενικές αντιλήψεις, πεποιθήσεις και εμπειρίες των εκπαιδευτικών αλλά και της διοίκησης του σχολείου σχετικά με φαινόμενα βίας και εκφοβισμού που λαμβάνουν χώρα στο ...