Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 73-92 από 6858
-
Caretta co-fee-shop
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας μιας καφετέριας που έχει ως κίνητρο τον εθελοντισμό. Μέσα από τον σχεδιασμό προβάλλονται: Συσκευασίες καφέ, κάψουλες, κατάλογοι, διάφορα διαφημιστικά ... -
«Cbct γναθοπροσωπικής & ποιότητα εικόνας»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Η τομογραφία κωνικής δέσμης (Cone Beam Computed Tomography - CBCT) είναι μία πολύτιμη και αξιόπιστη τεχνική απεικόνισης στη στοματική και γναθοπροσωπική χειρουργική που ενισχύει τη διαγνωστική και θεραπευτική μεθοδολογία ... -
Cell free DNA ως βιοδείκτης για τη διάγνωση καρκίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-10)Ο καρκίνος αποτελεί ένα πρωταρχικό πρόβλημα δημόσιας υγείας και προβλέπεται πως τις επόμενες δεκαετίες θα αποτελέσει την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως. Έως τώρα κύριες μέθοδοι διάγνωσης αποτελούν οι τεχνικές απεικόνισης, ... -
Characterization of pre-gelatinized flours by IR spectroscopy
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)The needs of the food industry for methods to analyze raw materials with fast, accurate and non-destructive results, lead to the exploration and use of new methods that meet these criteria. IR spectroscopy matches these ... -
Chess position evaluation using neural networks
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-22)The game of chess is the most widely examined game in the field of artificial intelligence and machine learning. There are many approaches where implementations attempt to substitute parts, or the whole functionality of a ... -
Cosmetic Products For Hair
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Hair cosmetics are an important tool that contributes to the treatments of alopecia and scalp while contributing positively to the good psychology of the sick person. This thesis will examine the compositions and mechanism ... -
Covid και τουρισμός. Στρατηγικές δράσεις για τον τουρισμό εξαγόμενες ερευνητικά από τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-11)Εισαγωγή: Οι επιπτώσεις της πανδημίας που προήλθε από τον COVID-19 δεν περιορίζονται στη δημόσια υγεία. Οι περιορισμοί κινητικότητας και ο περιορισμός της οικονομίας έχουν προκαλέσει οικονομικές κρίσεις σε κάθε έθνος ... -
Covid-19 και Αντιμικροβιακή αντοχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-29)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση -
Covid-19 και περιβαλλοντική κακοποίηση: η επόμενη μέρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-11)Στην σύγχρονη καθημερινότητα που επέβαλε η νόσος Covid-19 η χρήση πλαστικών προϊόντων, ατομικής προστασίας αλλά και γενικότερων ειδών μιας χρήσης, κρίθηκε ως αναγκαία για την προφύλαξη μετάδοσης της ασθένειας. Αυτό οδήγησε ... -
Covid-19. Η επόμενη μέρα για τον θαλάσσιο τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί μία έρευνα που έγινε σχετικά με την επιδημιολογική εξέλιξη ανά τις χώρες της Ευρώπης και σαφώς της Ελλάδας. Με την βοήθεια πινάκων και χαρτών αποτυπώνεται η πρόοδος της πανδημίας σε ... -
CR-DR Σύγκριση πρωτοκόλλων , exposure index (EI)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-01-24)Τις τελευταίες δεκαετίες με την ανάπτυξη της τεχνολογίας εισήχθησαν τα συστήματα ψηφιακής ακτινογραφίας φέρνοντας επανάσταση στον τομέα της ακτινολογίας. Αναπτύχτηκαν διαφορετικοί τύποι ανιχνευτών με πλεονέκτημα το ... -
Creative Commons και η εφαρμογή τους σε αποθετήρια Ελληνικών βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)Στην σημερινή εποχή το αποθετήριο αποτελεί την επέκταση των ψηφιακών βιβλιοθηκών. Απαραίτητο συστατικό για τη σωστή χρήση του υλικού που υπάρχει σε αυτά είναι η εκκαθάριση των πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και οι κανόνες ... -
Crisis management team σε εταιρία τροφίμων. Η αντιμετώπιση του covid 19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-22)Στην παρούσα μελέτη, αναλύουμε τη δομή, το σχέδιο δράσης και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει μια ομάδα διαχείρισης κρίσεων στις επιχειρήσεις τροφίμων. Κρίσεις στις επιχειρήσεις μπορεί να έχουν χαμηλή πιθανότητα ... -
CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη ... -
Ct κοιλίας: ακτινική επιβάρυνση κοιλίας σε εγκύους με/ χωρίς χρήση μολύ- βδινης ποδιάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-01)Κύριος στόχος της διενέργειας της εξέτασης της αξονικής τομογραφίας αποτελεί η επιτυχής διάγνωση παθολογικών καταστάσεων οι οποίες, σε διαφορετική περίπτωση, θα απαιτούσαν την υλοποίηση πολύπλοκων και χρονοβόρων διαγνωστικών ... -
Cultterra ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ- ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-21)Στην θεωρητική αυτή εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία για την υλοποίηση της οπτικής ταυτότητας της εταιρίας Cultterra, η μελέτη, η έρευνα, και οι σχεδιαστικοί άξονες. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια ιστορική αναδρομή από τις ... -
Cultured meat consumer acceptance
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Η αύξηση της κατανάλωσης κρέατος τείνει να κάνει τις κτηνοτροφικές μονάδες μη βιώσιμες στο μέλλον. Επίσης έχει διαπιστωθεί ότι το κρέας λόγω των αντιβιοτικών και άλλως βλαβερών ουσιών που περιέχει βλάπτει την ανθρώπινη ... -
Current Hikers
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-27)Σε μια προσπάθεια να αναζητήσουν αποφόρτιση, πολλοί άνθρωποι στρέφονται στην φύση μέσα απο την άσκηση. Η πτυχιακή εργασία αφορά την εταιρική ταυτότητα μιας ομάδα πεζοπόρων και την ανάδειξη τους. Πώς μπορύν να σου δώσουν ... -
Customer experience management στο B2B περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον. -
Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών ...