Browsing by Academic Department "Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών"
Now showing items 680-699 of 786
-
Συμπερίληψη και Καλλιέργεια της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας Μέσα από την Παιδική Λογοτεχνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-08-29)Εισαγωγή: Η παιδική λογοτεχνία, όποια μορφή και αν έχει, συνιστά ένα σημαντικό μέσο για την ενίσχυση και την προώθηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η παιδική λογοτε-χνία, είτε μέσω παιδικών βιβλίων και παραμυθιών, είτε ... -
Συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Με τον όρο συμπεριληπτική εκπαίδευση αναφερόμαστε στην εκπαίδευση κατά την οποία όλοι οι μαθητές είναι παρόντες, συμμετέχουν και μαθαίνουν. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει πως όλοι οι μαθητές θα μπορούν να ... -
Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ... -
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες μέσω της Τέχνης και της Τεχνολογίας - STEAM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα ανασκόπηση στοχεύει να εμβαθύνει στη δυναμική της ενσωμάτωσης της τέχνης και της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο, εστιάζοντας στις συμπεριληπτικές αρχές της παιδαγωγικής STEAM ... -
Συμπληρώματα διατροφής και όραση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η εν λόγω πτυχιακή εργασία, αφορά την οφθαλμική υγεία μέσω της διατροφής και ειδικά των συμπληρωμάτων διατροφής. Αναφέρονται οφθαλμικές παθήσεις, και διαπιστώνεται κατά πόσο η χρήση συγκεκριμένων συμπληρωμάτων διατροφής ... -
Συμπληρώματα διατροφής που προκαλούν καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-25)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση μεταξύ δύο επίκαιρων ζητημάτων που αφορούν την υγεία του ανθρώπου, αυτής των συμπληρωμάτων διατροφής και την επίδρασή τους στα περιστατικά νόσησης από ... -
Συμπληρώματα διατροφής/λειτουργικά τρόφιμα: χημικές κατηγορίες βιοδραστικών συστατικών, φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις, νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορίας. Προτάσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-29)Εισαγωγή: Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μια κατηγορία διατροφικών προϊόντων τα οποία δεν αντικαθιστούν αλλά εμπλουτίζουν τη συνήθη δίαιτα των ατόμων που τα καταναλώνουν. Τα λειτουργικά τρόφιμα χαρακτηρίζονται με τον όρο ... -
Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές διαταραχές στα παιδιά: Η μελέτη του οικογενειακού περιβάλλοντος ως επιβαρυντικός παράγοντας στην εκδήλωση και συντήρησή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πρόκειται για μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της μελέτης του οικογενειακού περιβάλλοντος, ως παράγοντα κινδύνου για την εκδήλωση και συντήρηση συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών στα παιδιά, στο πλαίσιο της ... -
Συνδυασμός ανοσοϊστοχημικών και ιστοχημικών τεχνικών σε δείγματα ιστών εγκλεισμένων σε παραφίνη για τον συν-εντοπισμό πρωτεϊνών των κυττάρων και του μικροπεριβάλλοντος.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-05)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ο όρος παθολογική ανατομική αναφέρεται στην ειδικότητα της ιατρικής που μελετά την παθοφυσιολογία της νόσου. Ειδικότερα μελετώνται τα κύτταρα και οι ιστοί, καθώς η νόσος ξεκινά στο κυτταρικό επίπεδο, ωστόσο οι ... -
Συνεργασία, δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-10)Εισαγωγή: Η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών εμπειριών των παιδιών. Σκοπός: Με την ανασκόπηση των συγκεκριμένων ... -
Συντήρηση μοσχευμάτων με τη βοήθεια της εξωσωματικής κυκλοφορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-15)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η καταγραφή των νεότερων δεδομένων που αφορούν την συντήρηση μοσχευμάτων με τη χρήση συσκευών εξωσωματικής κυκλοφορίας. Αρχικά,συνοψίζεται η ιστορία των μεταμοσχεύσεων οργάνων καθώς ... -
Συστήματα εκτύπωσης ορθοδοντικών εκμαγείων πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-24)Η ορθοδοντική αποτελεί τον κλάδο της οδοντιατρικής ο οποίος έχει ως στόχο την αποκατάσταση των λειτουργιών του στοματογναθικού συστήματος (μάσηση, φώνηση, αναπνοή) καθώς και την αναχαίτηση και πρόληψη γναθοπροσωπικών ... -
Συστηματική ανασκόπηση: Τα διαγνωστικά εργαλεία αξιολόγησης των εμβοών στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πλαίσιο: Οι εμβοές προσδιορίζονται ως κλινικό σύμπτωμα το οποίο εμφανίζεται αναλογικά το ίδιο σε παιδιά και ενήλικες. Η διερεύνηση, ωστόσο, του πεδίου σε παιδιατρικές ομάδες παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις, ιδιαιτέρως, ... -
Συσχέτιση βιοχημικών δεικτών με αδενώματα της υπόφυσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Τα υποφυσιακά αδενώματα είναι από τους πιο κοινούς ενδοκρανιακούς όγκους και είναι ως επί το πλείστον καλοήθεις. Ταξινομούνται με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργικότητας, του μεγέθους και της ανατομικής ... -
Συσχέτιση της βιταμίνης D με το Σακχαρώδη Διαβήτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Εισαγωγή: Η διαθέσιμη βιβλιογραφία υποδεικνύει ότι υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στην συγκέντρωση της βιταμίνης D και στην εμφάνιση και εξέλιξη του Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 και 2. Σκοπός: Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία ... -
Συσχέτιση του πολυμορφισμού Gln223Arg με βιοχημικούς δείκτες στο πλάσμα διαβητικών και φυσιολογικών ασθενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-08)Ο Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2 (ΣΔτ2) αποτελεί μια πολυπαραγοντική νόσο, που ενδέχεται να προκύψει, είτε λόγω μιας γενετικής προδιάθεσης, είτε της συρροής διαφόρων συμπεριφορικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κινδύνου, ενώ ... -
Σφάλματα και διαγνωστικές παγίδες στη γενική εξέταση αίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-09)Προκειμένου οι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστη ιατρική περίθαλψη, οι διαγνωστικές διαδικασίες πρέπει να είναι της υψηλότερης δυνατής ποιότητας. Εκτός από άλλες κλινικές ειδικότητες, η εργαστηριακή ιατρική ... -
Σχέση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Στο σύνθετο τοπίο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η δυναμική σχέση μεταξύ μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών επηρεάζει βαθιά το ακαδημαϊκό ταξίδι των μαθητών. Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως ...