Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Social media"
Αποτελέσματα 5-24 από 29
-
Social media commerce: Παράγοντες που επηρεάζουν τη τελική απόφαση αγοράς σε ένα περιβάλλον μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)H εργασία αυτή εξετάζει τον ρόλο των social media στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των αποφάσεων αγοράς. Διερευνά τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς σε περιβάλλον social medιa, ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για την κατανόηση της στρατηγικής των εταιρειών ανάπτυξης πολιτικών εκστρατειών: Μελέτες περίπτωσης από πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)Σκοπός και Πλαίσιο: Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν στη δημόσια σφαίρα και στη πολιτική επικοινωνία, ενώ οι πολιτικές εκστρατείες που βασίζονται στα δεδομένα που προέρχονται από αυτά αποτελούν ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο – Μελέτη περίπτωσης αλλαγής Lions Apartments ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)Η ανάγκη επιβίωσης της επιχείρησης, σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον με οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές αστάθειες και διεθνή ανταγωνισμό οδηγεί στην ανάγκη διεύρυνσης του πελατολογίου σε ένα νέο κομμάτι της ευρύτερης ... -
Ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία και Covid-19: Η νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού των μουσείων – πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο και την εισαγωγή και τη χρήση νέων τεχνολογιών στα μουσεία, με ... -
Επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής προστασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-12)Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί κομβικό σημείο αναφοράς στην εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας και των επαγγελματιών της ομάδας κοινωνικής προστασίας, τόσο κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19, όσο και κατά ... -
Η ειδησεογραφία της υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)Εισαγωγή: Ο αντίκτυπος των ειδήσεων επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα ζωής του πληθυσμού ιδιαιτέρως όσων αφορούν την υγεία. Η πληθώρα πληροφοριών για υγειονομικά θέματα σε ιστοτόπους, η αλόγιστη εισροή στοιχείων ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί αντικείμενο μελέτης εδώ και πολλά χρόνια, με σημαντικά οφέλη τόσο για τον ίδιο τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εντοπίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες ... -
Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων ... -
Η πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)Τα Θεματικά Μουσεία παρουσιάζουν συλλογές με ένα συγκεκριμένο «θέμα» εξειδικευμένου ενδιαφέροντος. Η παρουσίαση των συλλογών γίνεται με τρόπο πρωτότυπο και ευχάριστο, οι οποίες λειτουργούν για το κοινό σαν πυρήνας ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08) -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Κοινωνικά δίκτυα και Influencers: Ο ρόλος τους στις πωλήσεις στην ελληνική βιομηχανία οίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-20)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) έχουν αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας και μάρκετινγκ σε διάφορους τομείς της βιομηχανίας, και η βιομηχανία του οίνου δεν αποτελεί εξαίρεση. Με την ευρεία διάδοση ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ... -
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Ο ρόλος των social media και του μηνύματος έκτακτης ανάγκης 112, στην αντίληψη κινδύνου, στις εκκενώσεις οικισμών του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, λόγω των πυρκαγιών του 2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια η επικοινωνία κινδύνου σε περιπτώσεις καταστροφών και κρίσεων πραγματοποιείται, με τη χρήση των social media από ομάδες πολιτών και την αποστολή μηνυμάτων έκτακτης ανάγκης στα κινητά τηλέφωνα. ...