Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Διαδίκτυο"
Αποτελέσματα 1-18 από 18
-
Metaverse και Web 3.0: Η ανάγκη της δημιουργίας του και τα αποτελέσματα που θα έχει στην καθημερινή ζωή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)H μελέτη και δημιουργία εικονικών κόσμων έχει απασχολήσει εκτενώς τους επιστημονικούς κύκλους. Ένας από τους πρώτους ορισμούς που δόθηκε σε σχέση με τον εικονικό κόσμο είναι ότι πρόκειται για ένα αλληλεπιδραστικό τρισδιάστατό ... -
ShortGames - Pure Chill Gameplay | Youtube Κανάλι, Κοινωνικά Δίκτυα, Εφαρμογή Κινητού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)ο είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με δυνατότητα nlin κοινοποίησης οπτικοακουστικού περιεχομένου και ταυτόχρονα αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο παγκοσμίως. μέσως μετά το ... -
Διαφημιστική καμπάνια για το ξενοδοχείο POROS IMAGE (πρώην XENIA)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον λειτουργικό σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας και διαφημιστικής καμπάνιας της «εταιρείας» με τον διακριτικό τίτλο Poros Image Hotel. Αποτελεί, σε πρώτο στάδιο, μία έρευνα των ... -
Διερεύνηση της Αποτελεσματικότητας της Χρήσης Τεχνολογίας στην Αποκατάσταση και Ενίσχυση της Φυσικής Δραστηριότητας Ασθενών με Οστεοαρθρίτιδα Γόνατος.Συστηματική Ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-16)Η οστεοαρθρίτιδα (ΟΑ) είναι η πιο κοινή ασθένεια των αρθρώσεων, αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες αναπηρίας, περιορισμού λειτουργικότητας και υποβάθμισης της ποιότητας ζωής στους ηλικιωμένους και σχετίζεται με σημαντική ... -
Εναλλακτικά μέσα στο διαδίκτυο με ελληνικό περιεχόμενο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-28)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στο Διαδίκτυο με ελληνικό περιεχόμενο. Η διερεύνηση του σκοπού και των λειτουργιών των μέσων ενημέρωσης μέσα στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, αποτελεί ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-07)Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου ... -
Η επίδραση του influencer marketing στη πρόθεση αγοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-29) -
Η Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Λειτουργία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Electra Hotels and Resorts
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-03-28)Η σύγχρονη τεχνολογία, αποτελεί ένα κρίσιμο συστατικό για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και βασικό παράγοντα βιωσιμότητας και επιτυχίας τους στον 21ο αιώνα. Οι βιομηχανίες φιλοξενίας έχουν αναγνωρίσει την αποτελεσματική ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-09)Από την απαρχή της δημιουργίας του κόσμου, ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό παραμένει σταθερό, η ανάγκη για εξέλιξη και πρόοδο. Ο άνθρωπος διακατέχεται από την ανάγκη να εξελίσσεται, να προοδεύει και να βελτιώνει τον περίγυρό ... -
Η Χρήση του Διαδικτύου στην Τρίτη Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-10)EΙΣΑΓΩΓΗ: Η σύγχρονη εποχή διέπεται από ψηφιακές εφαρμογές σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Η σταδιακή ψηφιοποίηση, που είχε ήδη ξεκινήσει και στη χώρα μας, φάνηκε να επισπεύδεται με την έλευση της πανδημίας Covid ... -
Ιατρικές πράξεις αισθητικής πλαστικής χειρουργικής και δερματολογίας: Η επίδραση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο & στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι επιπτώσεις στη δημόσια υγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-26)Εισαγωγή: Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν, στη σύγχρονη εποχή, έναν από τους βασικούς τρόπους επικοινωνίας και ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των πληροφοριών για τα θέματα υγείας, με τις ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ... -
Ξενοδοχειακές κρατήσεις μέσω διαδικτύου: διερεύνηση της συμπεριφοράς του τουρίστα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-06-27)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν οι σύγχρονες καταναλωτικές συμπεριφορές των τουριστών σε ότι έχει σχέση με τις ξενοδοχειακές κρατήσεις αλλά και τις υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται μέσω του ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές και οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-21)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη και αποσκοπεί στην ανάλυση των αντιλήψεων που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές και στους παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους ... -
Τακτικές προώθησης ειδών οικιακού εξοπλισμού σε ανδρικό κοινό μέσω διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφόρησης κατά τη διάρκεια της εγγυμοσύνη: Μια συγχρονική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)Εισαγωγή: Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας, οι ανάγκες των γυναικών για ενημέρωση αυξάνονται. Η απόκτηση πληροφοριών κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου επηρεάζει τον τοκετό και την περίοδο μετά τον ...