Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-20 από 37
-
Influencer marketing ο τρόπος που χρησιμοποιείται στα διαφημιστικά social media & πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η παρούσα μελέτη αφορά τη διερεύνηση του μάρκετινγκ επιρροής και τη λειτουργία αυτού σε επιμέρους τομείς και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά εξετάστηκε η ιστορική εξέλιξη των μέσων κοινωνικής ... -
ShortGames - Pure Chill Gameplay | Youtube Κανάλι, Κοινωνικά Δίκτυα, Εφαρμογή Κινητού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)ο είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με δυνατότητα nlin κοινοποίησης οπτικοακουστικού περιεχομένου και ταυτόχρονα αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο παγκοσμίως. μέσως μετά το ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ... -
Αναλυτική κοινωνικών δικτύων για ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση αξιοποίησης του Instagram
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου ερευνητικού κόσμου, αξιοποιώντας τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως δίαυλο επικοινωνίας και ως μέσο προώθησης. Μέσω των κοινωνικών δικτύων οι ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για την κατανόηση της στρατηγικής των εταιρειών ανάπτυξης πολιτικών εκστρατειών: Μελέτες περίπτωσης από πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)Σκοπός και Πλαίσιο: Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν στη δημόσια σφαίρα και στη πολιτική επικοινωνία, ενώ οι πολιτικές εκστρατείες που βασίζονται στα δεδομένα που προέρχονται από αυτά αποτελούν ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου για την εκμάθηση μαθημάτων της οικονομικής επιστήμης στη μέση εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα καθιστά αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας των ανθρώπων. Οι πολύπλευρες δυνατότητες τους θα ήταν αδύνατο να μην αξιοποιηθούν παιδαγωγικά από την εκπαιδευτική ... -
Επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής προστασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-12)Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί κομβικό σημείο αναφοράς στην εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας και των επαγγελματιών της ομάδας κοινωνικής προστασίας, τόσο κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19, όσο και κατά ... -
Επικοινωνία και προσαρμογή των μουσείων στην εποχή της πανδημίας. Μελέτη περίπτωσης: οι πρακτικές του Μουσείου της Ακρόπολης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)Αυτή η εργασία εξετάζει τις επικοινωνιακές στρατηγικές που υιοθέτησαν οι πολιτιστικοί φορείς σε διάφορα μέρη του κόσμου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα μουσεία προσαρμόστηκαν στη ... -
Επιρροή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή οινικών προϊόντων: η περίπτωση του Vivino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος των νέων τεχνολογιών γίνονται καθημερινά όλο και πιο σημαντικά σε διάφορους κλάδους. Η εμφάνισή τους άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και του μάρκετινγκ ιδιαίτερα στη βιομηχανία οίνου που ... -
Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-28)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας βασίζεται σε δευτερογενή στοιχεία που ... -
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί αντικείμενο μελέτης εδώ και πολλά χρόνια, με σημαντικά οφέλη τόσο για τον ίδιο τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εντοπίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες ... -
Η επίδραση των κοινωνικών παραγόντων και των προσωπικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών ως προς την πρόθεση αγοράς προϊόντων οίνου μέσω ψηφιακών εφαρμογών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των κοινωνικών παραγόντων και των προσωπικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών ως προς την πρόθεση αγοράς προϊόντων οίνου μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Μετά την υγειονομική κρίση ... -
Η επικοινωνιακή πολιτική της δημόσιας διοίκησης διαχρονικά: από τους πίνακες ανακοινώσεων και τα δελτία τύπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-14)Σκοπός της εργασίας είναι αφενός η διερεύνηση του ρόλου και της επίδρασης της επικοινωνίας στην Δημόσια Διοίκηση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον και αφετέρου, η παρουσίαση της διαχρονικής μετεξέλιξης ... -
Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων ... -
Η πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)Τα Θεματικά Μουσεία παρουσιάζουν συλλογές με ένα συγκεκριμένο «θέμα» εξειδικευμένου ενδιαφέροντος. Η παρουσίαση των συλλογών γίνεται με τρόπο πρωτότυπο και ευχάριστο, οι οποίες λειτουργούν για το κοινό σαν πυρήνας ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media ως εργαλεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων οινικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης ελληνικών επιχειρήσεων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η βιομηχανία κρασιού αξιοποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ...